Op systeem geldende beperkingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bexlex

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2009
Als ik met de verkenner een map open en die daarna wil sluiten, krijg ik de foutmelding "De bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder".Ik kan dan wel de map naar de taakbalk wegklikken, maar de map verdwijnt dus niet.Het probleem was er opeens: ik weet niet wat de aanleiding was.
Ik kan wel naar naar "Windows Taakbeheer" gaan en daar de map sluiten, maar dat is een noodoplossing.foutmelding Beperkingen.jpg

Hoe kan ik dit oplossen?

Met vr. groet

Bart

lijkt mijn

het lijkt mijn of je geen rechten heb om iets te veranderen waarvoor m oet je ingelogt zijn als administrator :thumb:

het lijkt mijn of je geen rechten heb om iets te veranderen waarvoor m oet je ingelogt zijn als administrator :thumb:
. Ciske, dat is juist maar het probleem is dat ik alle rechten heb om iets te veranderen. Om wat voor reden ook is dit probleem opgedoken. Voor mijn gevoel -ik ben geen techneut- wordt in het register de opdracht "map openen" wel uitgevoerd, maar "map sluiten" niet. Zomaar opeens zonder aantoonbare reden. Moet er in het register iets, wat om wat voor reden ook niet meer goed werkt, worden hersteld en hoe moet dat. Of zoek ik het in de verkeerde richting.
Groeten
Bart

Kijk 's ff hier daar wordt je wel wijzer denk ik,lijkt erop dat je 't slachtoffer bent geworden van "SmitFraud" o.i.d.
Kom je nog in "software" om programma's te deïnstalleren?
Kun je nog systeemherstel doen?
Kun je nog in 't register komen?

Laatst bewerkt:
Beperkingen

Nik,
Ik ga dit proberen. Houdt je op de hoogte.
Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan