op TV staat Andere inhoud van ext HDD, hoe kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Ik heb al 2 jaar of meer een externe HDD van Medion, gevoed via 2 USB stekkers. Grootte is 500 MB.

Als ik deze op mijn vrij nieuwe TV, een Philips aansluit op de USB ingang, dan krijg ik een andere inhoud (meer mappen) te zien, dan dat ik hem op mijn PC aansluit. Op mijn TV zie ik bijv. wel een $Recycle.bin bestand staan. Verder: RECYCLER en Syteem Volume Information.
Op de PC staat "verborgen mappen weergeven" aangevinkt, dus daar kan het niet aan liggen.
Hoe kan dit? En hoe maak ik deze zichtbaar op de PC ???
Software is Vista 64 bits.

Probeer op de pc eens met total commander.
Deze laat in sommige gevallen ook meer zien dan de verkenner.

Op de pc heb je waarschijnlijk in de mapopties het vinkje bij verborgen bestanden niet weergeven aan staan.

Je hebt dan systeembestanden nog verborgen staan.

Ik heb "verborgen bestanden en mappen weergeven" aan staan, dat staat ook in mijn vraag !

Er is een verschil tussen "Bestanden en Mappen" en Systeembestanden.

Aha: ik heb "beveiligde besturingssysteembestanden weergeven (niet aanbevolen)" aangevinkt, nu zie ik ze inderdaad wel.
Kan ik de lege map(pen) $Recycle.bin, RECYCLER en SysteemVolume Information op mijn backup HDD dan weggooien?
Ze zijn toch leeg en ze zijn op mijn TV weergave een beetje irritant.

Die bestanden zijn onderdeel van het besturingssysteem.
Je kunt proberen of je ze kunt verwijderen maar ik denk dat wanneer dat lukt ze op enig moment vanzelf weer worden aangemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan