Op zoek naar de antivirus

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kind
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kind

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Hallo

Ik ben namelijk op zoek naar een antivirus dat niet veel energie van je pc gebruikt en waarbij de gebruikersinterface wat gemakkelijker is.

Want ik heb AVG gebruikt en ik werd daar een beetje gek van, ik hoorde een hoop geruis op me pc kast en dat kan niet goed zijn. en hij gaf bijna aan alles een waarschuwing behalve aan het echte, en de gebruikersinterface was niet echt bepaald makkelijk.

Ik heb gehoord van nod32 antivirus maar ik weet niet of dat een goede is die veel van je pc verbruikt.

Ik heb altijd(nog steeds) Norton gebruikt.(kost wel geld)
altijd tevreden geweest. zo nu en dan komt er iets door. niks wat de computer beinvloed. kon het opsporen en meteen verwijderen en de schade herstellen. ik ben het maximale van tevreden over Norton.

Ik vind AVG een van de beste, nooit problemen mee gehad. En ik vind dan weer Microsoft Security Essentials niks...

En ik zeg dat X beter is omdat ik toevallig X gebruik.
Ik heb nooit malware op mijn pc, want X heeft nog nooit malware ondekt.
Dus X moet wel goed zijn.....

Bovenstaande is grappig bedoeld, maar jammer genoeg ook nog de waarheid. Zo gaat het op elk forum waar je een vraag stelt als 'welke AV is de beste". Iedereen zal zijn/haar eigen AV noemen.

Wanneer je AVG niet meer wilt gebruiken en toch graag een andere gratis AV gebruikt kies dan voor Avira of Avast!. In kwaliteit (detectie van malware) maakt het eigenlijk niet veel uit welke van de 3 je gebruikt, het kan wel een flink verschil maken qua systeembelasting.

Op 1 van mijn laptops was AVG een ramp, op een andere laptop gaf AVG geen enkel probleem. En zoiets kan met elk merk AV gebeuren. Probeer een paar verschillende en houdt de AV die je het beste is bevallen.

avast vind ik goed, avg gaat ook wel, avira is ook goed, microsoft security essentials vind ik niks, meot je perse elke week 1x scannen om de Groene status te houden,norton hebben wij vroege wel eens gehad was goed maar was zwaar belastend.

1 tip nooit rising antivirus nemen!!!!

Dat gaat over spyware, niet over een virus!!! Is iets heel anders:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan