op zoek naar een ander mail adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

moossie25

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
Hallo,

Ik heb nu nog internet via zeelandnet en heb nu een zeelandnet emailadres. Binnenkort stap ik over op direct adsl van kpn en vervalt mijn zeelandnet adres. ik ben nu op zoek naar een 'provider'waar ik kosteloos een emailadres kan aanmaken (geen hotmail) Weet iemand een goeie voor mij

Groetjes Moos

Krijg je bij "direct ADSL" geen nieuw mail-adres dan? :8-0:

Geplaatst door Tha Devil
Krijg je bij "direct ADSL" geen nieuw mail-adres dan? :8-0:

Bij KPN adsl direct krijg je inderdaad geen e-mail adres.

Mvg Patrick

Ook Lycos is geen provider maar Je krijgt nu heel wat voor niets. Een grote mailbox en mogelijkheid om b.v. mp3 op te slaan.
Het gemak van zo'n account vind ik wel het feit dat je overal waar je maar een pc kunt bemachtigen naar je mail kunt krijgen.

Humpe lees nou de vraagstelling eens voor je antwoord :confused:
Deze user geeft aan al direct adsl van kpn te krijgen en is niet opzoek naar een adsl aanbieder maar naar een e-mail aanbieder.

Direct ADSL is een ADSL-variant van KPN, waarmee u direct toegang krijgt tot internet via het betrouwbare netwerk van KPN, zonder tussenkomst van een internet provider.

U regelt zelf extra diensten zoals e-mail en homepageruimte (te bestellen via Planet Internet), waardoor de abonnementskosten lager zijn dan de ADSL-varianten via internet providers. Kortom: u betaalt alleen wat u gebruikt.
bron http://www.kpn.nl/kpn/show/id=328616/sc=6ea62a

@ moossie25,

ik ben bang dat je toch uitzult komen bij hotmail , lycosmail of 1 van dat soort aanbieders.
Bij mijn weten zijn er geen gratis aanbieders van een pop3 mail adres.

Hotmail heeft sinds binnenkort 250mb, heb ik gehoord..

Gmail heeft 1gb en werkt ook met POP3 enzo.. aanrader :thumb:

Kijk eens bij zonnet.
Ik dacht dat het daar nog mogelijk was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan