Op zoek naar een forum (php/MySQL)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Ey mensen,
Ik ben op zoek naar het volgende:
Forum php/MySQL aan de volgende voorwaarden

- Niet de veel grafische dingen, moet snel laden (56K modem)
- Mail reply (als gereageerd is op thread)
- admin functie.

Iemand een andere dan Phpbb en Yabb ?

Goeie keus... Vooral omdat het forum zeer snel laad (nee, geen reclame makerij ofzo) dat blijkt ook uit cijfers e.d... En ik gebruik het zelf ook omdat het ook wel superstrak in elkaar zit..

Vbulletin kan natuurlijk ook, het andeel is dat het niet gratis is, maar als je door verwinterde computergebruiker ben...

Geplaatst door michelmathers
Vbulletin kan natuurlijk ook, het andeel is dat het niet gratis is, maar als je door verwinterde computergebruiker ben...

Precies. vBulletin is sneller dan Invision Board, betere support, en het zit veel beter in elkaar. Vandaar dat dit prachtige Helpmij.nl Forum op vBulletin gebaseerd is.

Moet je voor betalen, en ze zijn erg streng wat illegale praktijken betreft.

Geplaatst door blaataap

Klopt. Maar het is het geld MEER dan waard.

Pfffft. Meer dan waard nog wel. IBF biedt wel vet goeie support, zelfs nederlandse. Ik werk zelf niet met vbb dus ik weet niet het fijne van de support maar ik heb nog geen NL support gevonden of tegengekomen voor vbb.

En IBF is zeker niet langzamer dan VBB!! IBF heeft al in vele reviews de prijs gekregen als het gaat om snelheid. Het zit echt wel inginieus in elkaar en het gebruikt SQL ook zeer efficient. Ze hebben ervoor gezorgd dat er zo weinig mogelijk dataverkeer hoeft te worden verbruikt om de informatie binnen te halen...

Kortom ik zal niet zeggen dat er niets mankeerd aan IBF. Er kan nog genoeg verbeterd worden maar het is iig veeeele malen beter als dat verdomde phpBB ofzo. IBF behoort echt wel tot een van de beteren..

Geplaatst door michelmathers

Ja??? hoe bedoel je. hoe kunnen ze ontdekken dan?

Vbb is ook niet gek als zij jouw site tegenkomen en ze zien dat jij geen licentie heb (ze kunnen je site checken in hun database) dan kunnen ze je mails sturen enzo en je host ervan op de hoogte stellen. Uiteindelijk is het aan je host of ze je verplichten het forum eraf te halen of niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan