Op zoek naar een goede Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arrowtack

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Ik ben op zoek naar een goede computer.
Ik heb een budget tot 700 euro.
Ik wil graag een desktop computer en geen laptop.
Ik gebruik de computer voor online games (WOW, Lineage 2) Dus hij moet goed genoeg zijn en een tijdje mee kunnen. Niet dat ik na een jaar al niet meer zo'n spel op full kan spelen.

Groetjes en ik hoop dat jullie iets weten

Is stilte belangrijk in de systeem, en heb je al een windows?

Zo niet welke windows wil je?

Kan je de computer zelf in elkaar zetten of moet de winkel dit doen?

Ik ben zelf niet handig met computers en weet ook niet hoe alles werkt. Ik zou graag dus een kant en klaar systeem kopen. Weten jullie een goede?

Ik heb een Acer laptop en die is binnen een jaar echt heeel erg langzaam en slecht geworden. Ik kan er geen spel meer op spelen, dus ik weet niet of ik wel weer een Acer computer wil hebben. Ik wil graag iets wat zijn goede kwaliteit houdt. voor 700 euro moet ik toch wel een goede pc kunnen kopen?

Zou ik hiermee online games goed op kunnen spelen? Waar moet ik naar kijken als ik op zoek ben naar een game computer?

Goede videokaart
Degelijke processor

Of je er goed online games mee kunt spelen hangt af van de systeemeisen die de game aangeeft.

ik kom er straks op terug. (zit nu op een plek waar het internet erg traag is)

Ik zou persoonlijk het meest met de middelste hebben, maar wees verstandig en kijk naar de in mijn link van gisteren staande machines (19.59 uur) Daar doe je m.i. betere zaken mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan