Ik huur tijdelijk een kamer bij een vriendin en we delen internet via een router. Mijn vriendin heeft een chello account maar ik heb geen zelfstandige account meer. Nu heb ik wel een eigen website met een eigen popserver maar mijn provider biedt geen smtp-server. Ik heb ook geprobeerd om bij chello een email-alias voor mij aan te maken maar dan krijg ik de mail die voor mijn vriendin bestemd is ook en dat is niet de bedoeling. Ik ben dus nu op zoek naar een, liefst gratis, oplossing hiervoor. Ik heb al geprobeerd om een eigen smtp server op de pc te installeren en dat werkte wel even maar daarna niet meer. Mijn mail kwam niet meer aan en ik heb geen idee waar het gebleven is. Eigenlijk heb ik het idee dat mijn pc misschien gehackt is of zo via die smtp-server maar zeker weet ik dat niet. In ieder geval gebeurden er allerlei vreemde dingen en uiteindelijk heb ik mijn pc maar geformateerd en opnieuw geinstalleerd. Maar nu zit ik dus weer met het smtp probleem. Weet iemand een goede en veilige oplossing?