Op zoek naar een snelle en betrouwbare laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Source

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Hallo allemaal,

Ik ben deze week gestart met een nieuwe studie en het lijkt mij persoonlijk een stuk handiger om hiervoor een laptop aan te schaffen. Deze laptop wil ik overigens ook gaan gebruiken in mijn privé leven voor multimedia etcetera.

Minimale Specs:
- Intel i3 of i5
- RAM: 8GB
- Video kaart: Minimaal 1GB
- Opslagplaats: Minimaal 500GB.
- Windows 7

Kunnen jullie mij met deze minimale specificaties een laptop aanraden voor een prijs van ongeveer 500-750 euro (minder mag natuurlijk ook).

Groet,
Source

Het merk Acer roept bij mij altijd beetje weerstand op. Ik heb hier geen discrete redenen voor, maar hoor vaak negatieve dingen over de hardware en service die ze erbij bieden. (Wordt mij verteld)

Verder is je RAM max uitbreidbaar tot 8GB. (2Sloten) Dit is niet gunstig voor uitbreiding aangezien er 6gb inzit. Voor multimedia, bedoel je dan het bekijken ervan? Of het maken? Want voor het renderen van video's heb je aan 6GB niet heel veel.

Verder heb ik er niet veel op aan te merken! :thumb:

Op de website waar ik heb wil gaan kopen (weet niet of ik die link mag posten) geeft hij aan dat hij wel degelijk over 8GB RAM beschikt. Wat betreft het renderen zal het een grote voorsprong zijn op mijn huidige PC (Compaq Presario CQ 60) uit 2008, hij deed er gemiddeld anderhalf uur over om een video van één uur te renderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan