Op zoek naar een videokaart!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelknab

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Hallo!

Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe videokaart, en zou wat hulp kunnen gebruiken. Want mijn GTX275 kan niet alles meer aan. Ik ben van plan de nieuwe kaart te gebruiken voor gaming.

Mijn specificaties zijn:

Moederbord: ASUS P8H67-M PRO -=Rev.3.0=-
Processor: I5 2500K
Ram: 8 GB

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij zou kunnen helpen met het kiezen van een nieuwe kaart,
Alvast bedankt!

Jelle

Hoi,

Dan zou de nvidea gtx 570 ook nog een optie kunnen zijn of inderdaad even op 7870 wachten van ati denk dat deze ook in deze prijsklasse gaat vallen.

Zou kunnen maar gezien de prijs zou ik eerder voor een 7870 of een gtx 570 kiezen. ligt in de zelfde prijs klasse de 570 in ieder geval.

Ik zat laatst ook al aan de GTX 570 te denken, welk van de twee is beter?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Gezien de link van Paranoid de7870 maar misschien is de prijs we wat hoger:confused:

Als het dringend is,de GTX 570 of HD 7870......als je nog eventjes geduld hebt:het gerucht gaat dat de nieuwe Nvidia videokaarten met codenaam Kepler (wordt wss geforce 600)rond april-mei op de markt komen.
Dan wordt het terug interessant voor ons om te vergelijken,en zullen hoogstwaarschijnlijk de prijzen van Ati's 79** series zakken ......

Laatst bewerkt:
Het is niet enorm dringend, maar ik zou wel graag binnenkort een nieuwe kaart willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan