Op zoek naar Gaming PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het precieze budget! Als ik al mijn geld bij elkaar optel, kom ik op €602,10 uit!
(Ik ben 16 en woon nog bij mijn ouders, dus dit zou kunnen ;) )
Verder iemand iets voor me kan samenstellen? Met een Micro-ATX?
En die video-guide die ik eerder postte, is dat een goeie?

hardware info altijd goed bepaalde dingen worden standaard mee geleverd zoals cpu koel pasta
en casefans altans behuizing heeft vaak al een fan inbegrepen

Micro-atx als standaard moet dit persee? of heb je ruimte gebrek? je budget kan namelijk gewoon standaard atx hebben

voor de assemblage heb je genoeg geld wilt je de pc echt perse zelf inelkaar schroeven dan krijg je een beter/sterker systeem
ik zal voor je kijken

Ik hoef de PC niet perse zelf in elkaar zetten, maar ik wil wel graag een sterker systeem ;)
Als ik naar info van de kast kijk past er beide in. Is een gewone ATX handiger dan? Zitten er meer poortjes op ofzo?
Waarvoor is die pasta dan? Ik zag het hem op de CPU doen. Is dat om hem koeler te houden? Of is dat voor de koeler ofzo? Die ging er toch bovenop? Of eronder? :P

Ik zal mijn mams eens vragen waar die Windows 98 PC is, we zijn net verhuisd, dus zit alles nog een beetje in dozen :P

Laatst bewerkt:
ja de koel pasta gaat bovenop de cpu dit zorgt ervoor dat de cpu de hitte goed door kan geven aan het koelblok
let wel op dat er zo min mogenlijk koel pasta op moet dus geen dikke klodders

standaard ATX word gebruikt zodat er bijvoorbeeld met upgrades en grote videokaarten genoeg ruimte overblijft
dus ja standaard atx is handiger zeker als je bijvoorbeeld een groot koelblok erop wil zetten

klikerdeklik
overklocking raad ik af als je er geen verstand van hebt je verliest je garantie + als het fout gaat is je pc kapot
je kunt met deze opstelling niet eens overklocken dus kun je dat beter uit je hoofd laten :P

Laatst bewerkt:
Mooi man! Assemblage zit er al bij! :) Krijg je dan wel gewoon alle dozen/instructies, alles wat er bij de onderdelen zat, er nog bij?

Laatst bewerkt:
ja die krijg je er bij

Is er samenstelling voor u gemaakt bij Azerty vul dan als ordercommentaar "Code Helpmij" (zonder quotes) in en steun Helpmij!

YES! Mijn paps wil de helft meebetalen! :D
Valt er nog iets te verbeteren aan de computer, niet voor teveel extras?:p

ja de videokaart kan beter maar hoeveel beter dat licht aan je nieuwe budget

YES! Mijn paps wil de helft meebetalen! :D
Valt er nog iets te verbeteren aan de computer, niet voor teveel extras?:p

Voor de videokaart in plaats van een HD6790 gaan voor een HD6950. Presteert stukken beter, is 70 euro duurder. Maar omdat je pa meebetaalt moet dat wel lukken zou ik zo denken.

Firestorm, kan je misschien voor mij die 6950 in de samenstelling zetten? Gaat nogal moeilijk op iPod met traag internet

Valt er trouwens op deze lege pc Windows 7 64-bit op te zetten? Of kan ik er alleen 32-bit opzetten?:confused:

Hoi...

Vraag je dat over dat setje wat SytseHartvelt hierboven geplaatst heeft?
Zo ja...daar kan x64 op.

Ho eens even. Die videokaart is wel 85 euro duurder, ipv 70 :P
Dat moet niet. Is er iets fout aan?
Valt er een betere videokaart te krijgen voor maximaal 675 euro?

Kan ik misschien nog snel geholpen worden? Dan kan ik zo de PC bestellen, omdat ik maximaal 690 euro inclusief verzendkosten wil uitgeven........
Kan iemand van jullie snel nog een betere videokaart dan de 6790 kiezen, voor maximaal totaal 690 euro inclusief verzendkosten??

DANKU :)

dit blijft een vrijwilligers forum en mensen hebben ook hun eigen dingen te doen
dus even wachten is ook op zijn plaats

klikederklik
hou je nog 20 euro over voor verzending

Heb hem gisteren besteld, van het weekend ga ik er Windows opzetten en dan horen jullie alst goed is nog van me! :)
Ik denk dat deze vraag wel op opgelost kan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan