Op zoek naar hulp voor mijn blog

Status
Niet open voor verdere reacties.

mythodea

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2013
Berichten
63
Ik heb sinds vorig jaar een blog, maar ik vind hem hoogst irritant.
De achtergrond is lelijk en ook is de inrichting niet zoals ik het wil.
Nu zie ik soms sites die achtergronden en dergelijke aanbieden voor blogs, maar ik heb geen idee hoe het werkt. Heb er al diverse keren naar zitten kijken, maar ik begrijp er niks van.

Heeft er iemand wat geduld en wil die me dan helpen mijn blog een beetje op te krikken? Mij de nodige aanwijzingen geven, zodat ik het zelf kan doen?:thumb:

Er mankeert volgens mij ook het een en ander aan. Iedere keer als ik een bericht op mijn blog plaats, dan plaatst de blogger die direct ook als een reactie onder mijn blog. Is wel weer te verwijderen, maar is niet zoals het hoort.:confused:

Ik zit met nogal wat vraagstukken hierover.
 
Aangezien je een plaatsgenoot van mij bent heb ik er totaal geen moeite mee om hier eens een keertje samen naar te kijken.
Lijkt mij veel gemakkelijker en sneller werken dan via het forum.
 
Er is eigenlijk geen snelheid mee gemoeit en ik vind het prima om het op deze manier te doen. Er mankeert gewoon het nodige aan.
En van toekijken hoe een ander er mee bezig is leer ik voor me zelf niks van. Ik wil het wel zelf doen, zodat ik het ook in de toekomst zelf waar kan nemen, maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet weet en waar ik ook niet achter kom.
 
oke, in dat geval graag specifike vragen en specifieke info :)

We zullen op zijn minst moeten weten welk blogsysteem je gebruikt. Is dat een blok code dat van het net is geplukt en gebruikt wordt ?
Is het echte blogsoftware, zo ja, welke
Hoe worden de blogs opgeslagen, in een tekstbestand of in een database ?
Is het echt een zelfstandige blog of is het geïntegreerd in een ander pakket ?
 
Het is gewoon een standaard blog van Blogger. Ik heb voor de rest geen benul van hoe het opgeslagen wordt. Ik neem aan dat dat gewoon bij de site van Blogger zo geregeld is.
Mijn eerste probleem is dat Blogger direct het bericht wat ik neerzet direct ook als een reactie neerzet. Dat vind ik vreemd.
 
Ik heb gekeken op de site blogger.nl maar deze bestaat niet.

Ik hoop dat je begrijpt dat wanneer jij zelf al geen idee hebt wat je hebt, het voor een ander ongeveer onmogelijk is om dit dan wel te weten en je te helpen.

Misschien dat een ander je verder kan helpen maar met dit als gegevens gooi ik de handdoek in de ring.

Succes,
 
Het is ook geen Blogger.nl. Ik had in eerste instantie gewoon Blogger neergezet omdat dit voor zover ik weet de meest bekende site is om een blog te maken. Ik kom hem in ieder geval erg veel tegen.

Het is een blog van Blogger.com.

Maar het is geen probleem. Ik ga gewoon verder zoeken.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan