Op zoek naar Laptop :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick_9312

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2005
Heyhey,

Ik heb weer jullie advies nodig over welke laptop het beste is om te nemen voor mij!

Mijn eisen zijn:

- Rond 15 Inch (15,4 / 15,6 Inch)
- Handig mee te nemen (Bijv Voor school)
- Niet voor games maar,
- Moet goed SNEL werken gewoon
- Goede beeldkwaliteit voor films (Met LED schijnt goed te zijn)

Budget tot max 650 ongeveer

Thanks ! :)

Zelf had ik al paar ideen:
Samsung R522 FA01NL ......... 579 Euro (Laptopshop.nl)
3GB, 250GB, Intel pentium Dual Core processor T3400 (2.16 GHZ, 667 MHZ, 1MB Cache), 15,6", Intel GMA X4500 890MB,
LED backlight

Acer Aspire 5538G-314G50MN ........... 689 euro (Makro)
4GB, 500GB, AMD athlon 64 X2 FC Dual core processor L310 (Speed??) , 15,6", Ati Radeon HD 4330 512MB DDR3,
LED Backlight

Packerd Bell Easynote TJ65-AU-004 ......... 550 Eur (Dixon)
4GB, 500 GB, Intel pentium T4200 (1MB Cache, 2.00 GHz, 800 MHz FSB), 15,6", Intel GMA X4500 1244MB Shared
LED Backlight

Andere ideen ook welkom :)

Laatst bewerkt:
Ik zou sowieso niet voor de Packard Bell gaan, alleen maar omdat die best snel kapot gaan en bijna niet up te graden zijn als dit nodig is.

Samsung is een goed merk ik zou daar voor gaan, zeker als je nog met XP wilt blijven werken omdat XP max. 3 GB Ram geheugen aankan.

Verder is Acer ook niet slecht.

Mijn advies is de Samsung, omdat het een heel degelijk merk is.

Ik zou sowieso niet voor de Packard Bell gaan, alleen maar omdat die best snel kapot gaan en bijna niet up te graden zijn als dit nodig is.

Samsung is een goed merk ik zou daar voor gaan, zeker als je nog met XP wilt blijven werken omdat XP max. 3 GB Ram geheugen aankan.

Verder is Acer ook niet slecht.

Mijn advies is de Samsung, omdat het een heel degelijk merk is.

Dit klopt niet helemaal...

Samsung is inderdaad de beste, Packard Bell is slecht, maar Acer is zeker niet een goed merk.

En die 3GB limiet heeft niets met XP te maken, dat heeft met een 32 bits OS te maken. Vista Home Premium 32 bits kan ook maar 3,25 GB aan. Een 64 bits OS kan tot 128 GB aan dacht ik.

Ik zal ook nog even wat laptops opzoeken voor je.

Aha Toshiba's nog niet echt bekeken

Wat ik wel gehoord heb is dat Intel GMA kaarten niet echt bepaald goed zijn ? Als ik af en toe eens een film wil kijken.

ik had op mijn vorige laptop ook een gma kaart en daar kon ik gewoon vloeiend 1080 p filmpjes mee afspelen.

Ohh toch wel??

Want ik hoef geen games erop te spelen maar films zou wel mooi zijn!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan