Op zoek naar nieuwe gaming muis (wel met een criteria)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koffiewafel

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2011
Beste helpmij leden,

Ik ben zoekende naar een gaming muis met onboard memory die de ingestelde dynamische of statische kleur kan behouden als de PC gelocked is. Ik heb op dit moment een Razer Deathadder Elite, maar de synapse software zorgt ervoor dat hij elke keer naar een andere kleur springt. Heb zelf contact gezocht met Razer om te vragen of nieuwe en betere muizen dit wel kunnen, maar zelfs die met onboard memory behouden de ingestelde kleuren niet als de PC gelocked is omdat synapse niet kan runnen dan en de lighting niet kan worden opgeslagen in de onboard memory. Mijn concrete vraag is, welke merken muizen kunnen wel hun ingestelde statische/dynamische profiel behouden door middel van bijvoorbeeld onboard memory als de PC gelocked is?

Koffie

I don't think custom carries over to the lock screen, so if you have Custom selected under Lighting > Effects try the following:

Select Lighting

Select the effect you want when your computer is locked. (Don't worry, it'll keep your custom settings).

Set the settings for that effect.

Select Custom effect again.

Close Synapse window.

Whichever effect was selected when you switched back to Custom will be used when your computer is locked. I'm guessing you are currently set to Static with no color (a single red diagonal line through the color box).
bron:
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

Dank voor de post. Ik begrijp het nog niet helemaal, ik heb zowel Razer Synapse als Razer Chroma. In Synapse heb ik de mogelijkheid om een quick effect of een advanced effect toe te voegen. Bij een quick effect kun je kiezen voor een statische kleur naar keuze (wat ik heb). en via een advanced effect verwijst hij naar de Chroma app waarin het zelf ingestelde kleurprofiel staat. Beide heb ik op dezelfde kleur staan. Uiteraard kan ik alleen maar één quick effect of één advanced effect kiezen. Na het locken krijg ik nog steeds de spectrum cycling (langzame kleurenswitch overtime). Ik kan me herinneren in een ver verleden dat het mij ooit gelukt is, maar het is lang geleden dus ik ben het even kwijt. Ik heb wat printscreens toegevoegd, zodat je er een visueel beeld bij hebt. Dat maakt de situatie wellicht wat makkelijker.

Bijlagen

• image.png
    image.png
    20,6 KB · Weergaven: 5
  • image2.png
    image2.png
    20,9 KB · Weergaven: 5
  • image3.png
    image3.png
    113 KB · Weergaven: 5
Status
Niet open voor verdere reacties.