opbouw database

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnie123

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
sorry JoZ1 en crash
ik had via een andere vraag van me aan michel gevraagt of hij mijn db wilde nakijken heb hem toen via de mail verstuurd.
zal hem er nu bij doen, het gaat om de opbouw en relatie of die zo goed is gemaakt
grt ronnie

Bijlagen

Ik heb er wel al naar gekeken, maar inderdaad nog geen conclusies gemaakt.... Ik zal dat dit weekend doen!

Dit weekend had ik weer wat installatieproblemen, dus het is er niet van gekomen. Vanavond heb ik er wel tijd voor, dus nog even geduld...

Ik heb weer twee werkende Offices, als je dat bedoelt ;) Ik heb er al naar gekeken, maar ik heb nog wat meer tijd nodig.

Nou, niet echt.... Er komen wel eens andere zaken voorbij als computers! Bovendien is het een lastige, want om het goed te doen, moet er een hoop op de achtergrond worden geregeld. Het opzetten van de tabelstructuur is ondertussen wel redelijk, maar gezien de nogal afwijkende regels die je hanteert, is het in elkaar vlechten niet iets dat je op een regenachtige woensdagmiddag doet. Dus op dit moment zit hij in de categorie Uitdagingen :D

Michel ik wacht het rustig af, ben al blij dat je tijd in steekt.
grt ronnie

Als ik het boekje goed begrijp, is het volgende toernooi pas in april?

Hallo Michel
Hoe gaat het met de opbouw,kan je er nog wijs uit worden?
groetjes ronnie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan