opbouw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
als ik een spelletje heb gespeelt en ik sluit het af heeft me bureaublad tijd nodig om het scherm op te bouwen met pictogrammen. mijn vraag is ligt dit aan het geheugen ? ik heb nu 256 mb pc2100 erin maar wil 512 mb pc3200 kopen. als ik dit nu koop heb ik dan een snellere schermopbouw. ook als de pc aan staat en ik wil me scherm weer laten zien duurt het lang voordat ik de cursor weer zie en verder kan. dus is dit probleem door een tekort of te langzaam geheugen. mobo is asus k8v se de luxe met amd 64 3200 processor

Het kan werken met meer geheugen. Je wil pc3200 kopen, dit moet je moederbord wel ondersteunen anders merk je niet veel van de versnelling. (ik denk het wel, met nieuwe mobo's). Ga je er 512mb van maken in totaal? Of ga je er 512mb BIJ zetten. Dit laatste zal ik namelijk doen. Want een 512mb reepje kost ook maar 50 euro.

Ook kan dit aan je videokaart liggen.

nee 256 mb gaat naar een andere pc waar ook al 256 mb pc2100 inzit (dus totaal 512 mb pc2100). in mijn pc wil ik enkel een reepje 512 mb pc3200 zetten).videokaart is 128 mb
nvidia fx5200 maar had dit probleem ook met geforce 4 mx440 64 mb

dan denk ik dat het aan je geheugen. De kaart die je nu hebt is ook geen top kaart maar....toch. 512mb is sowieso nooit mis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan