opdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo kan ik een spel van 3,93 gb ook opdelen in stukjes zodat ik het op losse cd-r kan branden?

Staat het spel nu op 1 DVD of heb je het over een map op je PC waar het spel instaat?

Als het om een DVD gaat staat er vermoedelijk ook een beveiliging op de DVD (hidden files en/of speciaal bewerkte sectoren op de DVD), door de inhoud van de DVD op losse CD te branden krijg je daar problemen mee, ook bij het installeren krijg je problemen, het installatie programma gaat er van uit dat het alle file in één keer kan vinden, een melding als plaats volgende CD krijg je dus niet, het later herinstalleren zal dus niet gaan.

Als het om een map op je PC gaat heb je ook een probleem, niet alle bestanden zullen in die ene map staan, bij het installeren worden diverse bestanden ook in diverse windows mappen geplaatst, als je niet een speciaal programma had draaiden dat al deze schrijf bewerkingen heeft bijgehouden is het zo goed als onmogelijk om alle bestanden terug te vinden.
En zelf als je ze allemaal weet te vinden heb je er nog niets aan ze op een CD te branden, ze worden toch niet automatische weer in de juiste mappen terug geplaats.

Ik zeg niet dat wat je wilt onmogelijk is, maar als je hier de vraag moet stellen hoe je dat moet doen kun je het eigenlijk wel vergeten.

Tot slot, het maken van een copy voor eigen gebruik is toegestaan als je echter niet over het orgineel beschikt gaat het dan om een illegale copy en da's verboden zo als je waarschijnlijk wel weet... :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan