Opdracht knop activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haroen

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Berichten
8
Hallo,
Ik heb pas vandaag jullie site ondekt en ik heb nu al wat oplossingen op de site gevonden. Zelf zit ik ook met een probleem, ik maak namelijk een logboek in Word en wil graag dat de recente notities elke keer boven aan staan. Hiervoor heb ik een opdracht knop gemaakt dat er bij elke nieuwe notitie een nieuwe regel gemaakt wordt. Kan iemand mij helpen op die opdracht knop te activeren?

Ik probeer een bijlage toe te voegen, maar dit lukt mij niet helemaal.
:confused:
Dank.

Groet,
H
 
Allereerst uiteraard welkom op het forum!
Een bijlage mag 100kb zijn; meestal lukt het uploaden wel als je het bestand zipt. Dus probeer dat eerst eens!
 
Hallo Octafish,

Dank je wel.

Mijn bestand is maar 33kb en ik krijg dit niet ge-upload. Ik krijg de melding "upload failed". Het lijkt erop dat de bijlage ergens anders wordt weggeschreven. Wat kan ik nu doen om een test bestand te zetten op deze site?
 
Bij deze.... Ik heb je probleem ook maar gelijk opgelost :) Door op de plek waar je een nieuwe tabel wilt hebben een bladwijzer te maken, en de cursor eerst naar de bladwijzer te laten springen, voorkom je dat je knop wordt overschreven. In jouw opzet begon je gelijk met een nieuwe alinea te maken, en Word maakt die op de plek die op dat moment actief is. En dat is uiteraard je knop, want daar klik je op.
 
Laatst bewerkt:
Hartelijk dank.

Dit is precies wat ik bedoel. Dank je wel. Ik was natuurlijk door gegaan met experimenteren en mijn knop werd inderdaad steeds overschreven door een tabel. Ik werd er helemaal gek van.

Ik krijg wel steeds een foutmelding als ik op de knop klik (Fout: 4605 tijdens uitvoering). Kan dit niet weggehaald worden. Ik zie ook dat de datum niet in het tabel, maar buiten het tabel verschijnt, kan dit verholpen worden. Omdat het formulier ook door andere medewerkers gebruikt gaat worden, is het niet handig dat er steeds een foutmelding verschijnt. Ik mail het formulier weer naar het eerder opgegeven mailadres. Ik hoop dat je dit niet erg vind.

Groet,
H.
 
De versie die ik heb gepost had de laatste aanpassingen niet bewaard (of ik niet :D ) Hier de betere versie.
 

Bijlagen

  • Logboek test.zip
    14,3 KB · Weergaven: 53
GEWELDIG.
Mijn dank is groot. Ik ga de rest van het formulier aanpassen.

Groet,
H.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan