Opdracht word niet uitgevoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Berichten
1.705
Ik doe ergens in een module een toekeningsopdracht aan de text propertie van een textbox op een form. Om een of andere reden doet die het niet (maar geeft geen fout, en doet de rest perfect). Wat raar is, is dat een andere gelijkaardige opdracht in die module het wel doet. Hij werkt wel als ik de toekeningsopdracht in een public sub in die form zet en die aanroep.

Iemand enig idee hoe dit komt, en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt :D
 
public sub vs private function?

Dat klinkt in ieder geval het logischte - een fout met public/private declerations.
 
Euhm, ik ben vrij zeker dat ik nergens verkeerd zit bij de declaratie van mn subs hoor. Als ik er gewoon een messagebox in zet, dan krijg ik hem wel te zien, en ik krijg geen foutmeldinge ofzow...
 
Ik doe ergens in een module een toekeningsopdracht aan de text propertie van een textbox op een form
ik ben vrij zeker dat ik nergens verkeerd zit bij de declaratie van mn subs hoor. Als ik er gewoon een messagebox in zet, dan krijg ik hem wel te zien, en ik krijg geen foutmeldinge ofzow...

Nee, dat is mijn punt juist. Een messagebox is geen 'functie' (jaja, ik weet het, wel) - die kan je technisch gezien overal vanaf aanroepen.

Je werkt met 200X toch? Mischien als je een stukkie code dropt, kunenn we het wat beter zien.

:thumb:

[edit] wat je anders doet is gewoon een bypass-functie schrijven in het form zelf - lekker slecht, maar het werkt wel.[/edit]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan