Opdrachtprompt werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CookieDispenser

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2009
Berichten
2
Hallo!

Ik ben nieuw op deze forum en ik heb een vraag :O
Mijn opdrachtprompt werkt niet meer? Ook MS-Dos-batchbestanden doen het niet meer. Ik zat gister al met dit probleem en ik had nog op internet gekeken voor een oplossing, maar dat is niet gelukt. Eergister en voorheen deed alles nog prima, maar nu doet ie opeens heel raar.
Ik open opdrachtprompt gewoon via start en het opent niet, maar het beeldscherm staat ineens leeg. Dit herstelt weer na een paar seconde hoor, maar ik kan dus geen opdrachtprompt gebruiken of .bat files.
Weten 1 van jullie misschien wat er aan de hand is? en hoe ik dit kan oplossen? sorry voor een hele verhaal :p

alvast bedankt.
 
Hoi,

Al een herstel naar een vorig punt geprobeerd?
Anders met de cd/dvd van de betreffende Os proberen de orginele bestanden te herstellen?
 
Probleem opgelost. ^^

Ik heb herstel naar vorige punt gedaan en het is gelukt. Eerst deed het een beetje raar bij het opstarten zoals dat er geen startbalkje meer was en dat het niet reageerde, maar het is uiteindelijk gelukt.

bedankt chico79 :)
 
En toch wil ik vreemdgenoeg nog weten welk besturingssysteem je hebt, om te zien of het een oud xp-probleem of een nieuw vista-probleem is.

Zet je de vraag nog even op opgelost rechtsonder in beeld?
 
Wil je Mijn opdrachtprompt werkt niet meer? nog eens omschrijven? Startte de prompt niet meer op, of herkende het geen commando's meer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan