Opdringerige site

• Onderwerp starter Onderwerp starter vis
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vis

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Hallo bij het surfen krijg ik steeds errosafe pagina in mijn scherm,
dit wil ik niet maar krijg hem steeds weer. Heb met hitmanpro hem in veilige modus getraceerd en verwijderd. Maar hij blijft me lastig vallen. wie weet een oplossing voor mij?

proberen

hey thnks
zal ze even proberen ben al aant scannen..heeft 3 medium gevaren gevonden tot nu toe..

Graag gedaan.
En anders een log plaatsen bij nucia.

Ik verplaats deze naar de Spyware sectie, heeft niks met Internet Providers te maken.

vis zei:
Heb met hitmanpro hem in veilige modus getraceerd en verwijderd.
Hitman pro:confused: Niet gebruiken het molt je pc...
En als het is opgelost.. even de vraag op opgelost zetten:thumb:

nog steeds last van

heb hitma pro eraf gegooit..nu alleen adware en spyblaster erop
en natuurlijk virus progamma adg en spywareGuard

Wat de topicstarter zal bedoelen is dus dat ongewenste opdringerige scherm wat je gratis en voor niets krijgt voorgezet als zogenaamde reclame.
Dat zit niet op je computer, maar komt in beeld bij het bezoeken van bepaalde websites.
En je moet je suf klikken op het kruisje, want je hebt maar 1 optie als ja ( die je niet wilt )

En dan nog wel een site ( corrigeer me als ik het fout heb ) linkt naar dit forum

( ondanks Firefox, en alle beveiliging krijg je het nog in beeld en is het een wedstrijd wie er eindelijk opgeeft bij het klikken.
En als we dan zoals op mijn forum mensen hebben die denken dat je alleen op het JA knopje kunt klikken, is het geinstalleerd )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan