ingmar
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 feb 2001
Weet iemand of er een soort wereldwijde virusaanval aan de gang is? Ik heb de afgelopen 45 uur 14 mailtjes gekregen met virussen erin. Die mailtjes bereiken me niet echt, want ze worden ondervangen door het Zon Antivirus Filter (van Zonnet dus), dus ik heb geen last van de virussen zelf, maar wel van al die meldingen van Zon in mijn postvakje.
Dit bericht is automatisch gegenereerd door de zonnet.nl mail server om u te waarschuwen dat de e-mail met als afzender jatc@21cn.com is geinfecteerd met virus: Win32/Sobig.F@mm.
De afzender is steeds weer een ander adres dat ik niet ken, het virus is steeds Sobig.F, en het onderwerp is altijd nonsens ("Your details", "Re: Approved" (suggererend dat het een antwoord op mijn mail is), etc.). Heeft iemand een verklaring voor dit plotselinge aantal? Ik krijg gewoonlijk heel weinig spam.
Bedankt alvast voor je reactie,
Ingmar
Dit bericht is automatisch gegenereerd door de zonnet.nl mail server om u te waarschuwen dat de e-mail met als afzender jatc@21cn.com is geinfecteerd met virus: Win32/Sobig.F@mm.
De afzender is steeds weer een ander adres dat ik niet ken, het virus is steeds Sobig.F, en het onderwerp is altijd nonsens ("Your details", "Re: Approved" (suggererend dat het een antwoord op mijn mail is), etc.). Heeft iemand een verklaring voor dit plotselinge aantal? Ik krijg gewoonlijk heel weinig spam.
Bedankt alvast voor je reactie,
Ingmar
Laatst bewerkt: