opeens alles pdf bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcindy

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2000
opeens zijn al mijn bestanden pdf bestanden geworden die uiteraard niet geopend kunnen worden omdat ze dat niet zijn:evil:
Hoe krijg ik dit weer terug in normale staat ?
Systeemherstel werkt niet omdat deze ook niet geopend kan worden ik weet ook niet hoe dit zo is gekomen .

Ál je bestanden? Als dat een volmondig ja oplevert, dan denk ik dat je een leuk lief virusje hebt binnengehaald. Natúúrlijk gebeurt zoiets niet zomaar "spontaan", maar ala, da's wellicht nu niet meer zo interessant. Start de machine eens in de veilige modus, heb je dan hetzelfde probleem? Zo nee, dan in de veilige modus systeemherstel uitvoeren naar gisteren of eergisteren of whatever.

In veilige modus nog steeds het probleem helaas.
Virusscan laten draaien van housecall die vond niets bijzonders hoe krijg ik dit weer normaal ?

Is echt super vervelend !!

en waar vind ik de optie programma openen met ?
Misschien dat ik op die manier weer alles ongedaan kan maken ?

Misschien werk dit ???:confused:
Zucht ,super balen dit!!!:(

Of een rechter muisklik in de verkenner, of onder de Windowsstarknop, 2e van onder "Standaard programma's".

het hokje is grijs en al aangevinkt dus alles wordt ermee geopend.
Hoe krijg ik het grijze weg en in staat om ook andere dingen te selecteren ?

Ik denk dat je toch echt getroffen bent door "iets".

Ga naar deze website, lees de regels omtrent het plaatsen van een Hijacklog en laat hen je verder helpen.

Een aantal mensen van Nucia is ook bij de Helpmij actief. Bij Nucia zijn ze echter zéér deskundig in het oplossen van spyware / virusproblemen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan