opeens een BIOS wachtwoord Packard Bell

• Onderwerp starter Onderwerp starter rslr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rslr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2009
HELP
Opeens ben ik 's ochtends onaangenaam verrast dat mijn notebook niet meer opstart.
Bij het opstarten loopt hij vast op een wachtwoord, voordat de BIOS is opgestart.
Ik heb nooit een wachtwoord ingesteld!!
opstarten via CDROM met nieuwe BIOS werkt niet
Logische wachtwoorden zoals spatie, enter, 12345, en serienr PC geprobeerd. Niets werkt.
Hoel los ik dit zo snel mogelijk op????

misschien kan je gewoon je bios resetten.
hieronder staat een link waarin staat hoe het moet. Ik weet niet hoe goed je bent met computers maar misschien is het verstandig om het aan iemand anders over te laten (een kennis ofzo) die dit vaker heeft gedaan . Het is niet echt heel moelijk ofzo maar als je een computer open maakt moet je weten wat je doet.

hier is de link: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=20304

Hoi ,

Volgens mij gaat dat bij een notebook net even anders als bij een pc.
In dit topic wordt de oplossing aangedragen maar of die zo simpel is betwijfel ik zie vooral het laatste met de link naar hp.

Modag

Oh ik was er vanuit gegaan dat elke laptop gewoon een knopje of iets dergelijks heeft op het moederboard om de bios te resetten.:o

nouja weer wat geleerd .

leuk zo'n nationaal computer forum. Normaal meld ik me nooit ergens aan tegen betaling, maar nood breekt wet. Meld me aan voor 1,50 euro, krijg ik een melding dat de registratie wel 24 uur kan duren. baaaaalen.
|Heb je voor mij de beknopte samenvatting??

misschien kan je gewoon je bios resetten.
hieronder staat een link waarin staat hoe het moet. Ik weet niet hoe goed je bent met computers maar misschien is het verstandig om het aan iemand anders over te laten (een kennis ofzo) die dit vaker heeft gedaan . Het is niet echt heel moelijk ofzo maar als je een computer open maakt moet je weten wat je doet.

hier is de link: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=20304

Het was niet mijn bedoeling dat je je zou registreren. Je hebt bij nationaal computerforum namelijk geen account nodig om een forum te lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan