Opeens komt mijn PC met de foutmelding: Outlook kan het bestand niet openen met de map die wordt gebruikt , e-mailberichten te verzenden en ontvangen, afspraken te maken en het adresboek te openen. Selecteer een van de onderstaande opties:
Een nieuw bestand met persoonlijke mappen maken
Een bestaand bestand met persoonlijke mappen openen.
Ik kies dan voor een bestaand bestand en dan volgt de foutmelding:
De eigenschappen van de informatieservice moeten worden gedefinieerd, voordat de informatieservice kan worden gebruikt.
Vervolgens kan alleen op ok gedrukt worden en volgt de eerste foutmelding weer.
Ik werk met een pc aangesloten op "server", die de e-mail verdeeld en op suse voor het opslaan van de bestanden. De Outlook mappen staan gewoon op mijn eigen harde schijf.
Wie weet hier de oplossing. Het probleem is zo van het een op het andere moment ontstaan, er zijn geen instellingen of zo veranderd.
Jacqueline
Een nieuw bestand met persoonlijke mappen maken
Een bestaand bestand met persoonlijke mappen openen.
Ik kies dan voor een bestaand bestand en dan volgt de foutmelding:
De eigenschappen van de informatieservice moeten worden gedefinieerd, voordat de informatieservice kan worden gebruikt.
Vervolgens kan alleen op ok gedrukt worden en volgt de eerste foutmelding weer.
Ik werk met een pc aangesloten op "server", die de e-mail verdeeld en op suse voor het opslaan van de bestanden. De Outlook mappen staan gewoon op mijn eigen harde schijf.
Wie weet hier de oplossing. Het probleem is zo van het een op het andere moment ontstaan, er zijn geen instellingen of zo veranderd.
Jacqueline