Opeens geen Internet meer !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nair

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Berichten
82
Beste Helpmij leden,

Ik zat vanmiddag zoals gewoonlijk te gamen op een online spel genaamd warrock. Alles ging zoals normaal maar plotsling valt internet uit, ik dacht bij mezelf dat kan best gebeuren maar het ergste moest nog komen, ik krijg het hele internet niet/nauwelijks aan de praat. De pc geeft wel gewoon aan dat hij internet heeft maar als ik bijvoorbeeld gewoon IE opstart gebeurt er niks dus geen internet verbinding ook heb ik gekeken bij dat ene online game ook geen internet. De overige Computers die bij ons thuis staan kunnen wel op internet.

Hebben mensen hier een oplossing voor? Ik hoor ze graag, als jullie wat willen weten vraag het gerust want ik wil ook zo snel mogelijk me internet terug.

Alvast bedankt,

Nair
 
Ja

Ja heb ik al geprobeerd. Ik Zit nu weer op de computer er is een kleine vooruitgang imternet doet het maar valt om de 5 seconden weg en is hartstikke sloom.



Nair
 
Heb je gescand op malware en virussen?
Zo niet even scannen met Mbam Anti Malware en een goede virusscanner. Daarna ook even een online virusscanner draaien zoals bijvoorbeeld Trend Micro.

Wat ook kan helpen is een goede opschoning van je internet cache en de rest van je PC mat bijvoorbeeld CCleaner.
 
Geen resultaat

Ik heb sommige virusscanners gebruibt bijvoorbeeld VGA en MCAFFEE ook heb ik CC cleaner gebruikt. Uit de uitslag kwamen wat kleine dingen die ik heb verwijdert ik kan niet op internet dus kan ik geen online virusscamner gebruien. Toen ik dit allemaal heb gedaan heb ik de computer opnieuw opgestart. Internet sloeg aan maar weer
Deed IE het niet en dat ene online game ook niet. Ik snap er echt werkelijk niks van? Misschien iets aan de instellingen zelf heb ik geen flauw idee?

Hopen op een oplossing van iemand,

Nair
 
Een paar weken geleden heb ik een paar dagen lang last gehad van internet uitval, soms een half uur lang, en dan deed ie het ineens weer. De internet provider zei van geen onderhoud of storing te weten en op mijn PC en router kon ik ook niets verkeerd vinden. Na een week deed het internet het weer gewoon zonder mankeren en zonder dat ik iets veranderd had. Volgens mij is het gewoon een KPN-technicus geweest die met onderhoud van een telefoon centrale bezig was, wat niet als onderhoud aan internet gezien werd. Dat is de enige verklaring die ik kan bedenken.
 
Wel

Maar alle andere computers thuis werkt het internet wel gewoon.

Nair
 
Ok... Even wat meer info:
Wat is je provider?
Merk en type router?
Werk je bekabeld of wireless?
Besturingssysteem?

Een aantal opties:
Hoe staat je netwerkadapter in aparaatbeheer? Als werkend of met een uitroepteken? Heb je de laatste drivers van de netwerkadapter?
Wat geeft IPconfig als ip adres en als standaard gateway?
 
vreemd

Beste hier de antwoorden op uw vragen :

Provider =KPN Internet plus bellen
Type Router = Linksys Wireless-G PCI Adapter
Ik gebruik Wireless
Besturingssysteem = Vista

Mijn netwerkadapter in Apparaatbeheer zegt dat dit Apparaat Correct Werkt.
Als ik naar nieuwe updates zoek voor de netwerkadapter zegt die dat hij up to date is.

IpConfig :

Hier kom ik iets vreemds tegen volgens mij kan dit de oorzaak zijn, overal staat er medium ontkoppeld bijv :

Mediumstatus Ontkoppeld

Groet, Nair
 
Hoi !

Start - bureauaccessoires - rechtsklikken command-prompt - als administrator uitvoeren.

Intrommelen: ipconfig /renew

Helpt dit niet, probeer je get eerst met een kabel.

Greetz,

Harry.
 
Doet niks

Beste,

Als ik IpConfig /renew doe komt er te staan : Er kan geen enkele bewerking op draadloze netwerkverbindingen 5 worden uitgevoerd als het medium ervan niet is aangesloten.

Nair

P.S Ik heb geen kabel tot mijn beschikking.
 
Laatst bewerkt:
Internet Onstabiel

Ik heb opeens weer me internet aan de Praat naja helemaal aan de praat ook weer niet. Het is hartstikke onstabiel laten we het daarop houden. Voorheen was het niet onstabiel maar nu opeens wel. Het werkt zeg maar voor 10 min en dan valt hij weer uit. de tijden verschillen telkens.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Nair
 
Hoi !

Al geprobeerd van kanaal te veranderen ?

Mogelijk storen de PC's elkaar.

Greetz,

Harry.
 
Weet niet

Volgens mij is het niet meer nodig het is nu weer aardig stabiel maar ik liep weer tegen een punt op. Ik kreeg tijdens het spelen van dat ene spel een Blue Screen wat ik nooit van tevoren kreeg. wat mag dat nou weer zijn?

Ik heb de foutmelding niet kunnen opschrijven.

Nair
 
Ben ik weer!!

Zoals de titel het al zegt daar ben ik weer.

Het blauwe scherm waar ik de vorige bericht(en) over had, is plotsling verdwenen ik heb het een paar dagen bekeken ( daarom ook deze late reactie ) en er is niks meer van te zien.

Maar ik zit nog met 1 ding bij online games hapert mijn internet. Vooral bij shooter games is dit best irritant bijv : als ik schiet dat de tegenstander pas na 5 sec dood gaat. Het is niet constant maar wel 1x in de 5 minuten.



Ik ben op onderzoek gegaan en ik heb mijn pc naar beneden gehaald om daar te testen of het daar wel beter gaat. ( hij staat nu dichter bij de router ). En verrek geen 1x een happering en alles ging perfect. Ik zet me pc die dag weer boven neer en weer precies die irritante hapering.

Weet iemand hierop een handige oplossing ?

Details :

Plafond = van een soort hout.

Me broer zit ook boven met leptop en bij hem gaat het wel normaal ook bij dezelfde games. Ik heb die leptop ook in mijn kamer gezet en dezelfde game gedraait en helemaal geen problemen.
 
Ja, dat is duidelijk een gevalletje van (te) zwak WLAN signaal dus.
Je zou een hoge kwaliteit WLAN-adapter in je PC kunnen proberen, maar die zijn duur en het zou toch jammer zijn als dat dan geen beter resultaat zou opleveren. Heb je niet een kennis die een ander merk/type WLAN-adapter (insteek kaart of USB-WLAN, of zo iest) zodat je die kunt gebruiken. In het verleden had ik met een PC ook zo'n probleem en toen ik de Sweex-WLAN-kaart verving door een (duurdere) Robotics WLAN-pci-kaart was het probleem opgelost. Linksys WLAN-producten bevallen overigens ook heel goed. Daarnaast wil een ander kanaal voor WLAN in de router ook wel helpen. Check eens even wat voor een WLAN's er nog meer in je omgeving zitten en op welk kanaal die uitzenden. Als er meerdere op hetzelfde kanaal zitten als waar jij ook op zit, dan is het bijna zeker de probleem veroorzaker. Verander dan in de router het kanaal naar een nog niet in gebruik zijnd kanaal en dan het liefst minstens een kanaal verder. Dus als bijv. kanaal 8 en 10 gebruikt worden zal kiezen voor kanaal 9 nog steeds problemen geven. Als kanaal 3 en 7 in gebruik zijn kies dan voor 5, dus een extra kanaal ertussen in.
 
Laatst bewerkt:
Internet valt nog steeds uit

Mijn internet valt nog steeds uit tijdens het gamen maar nu ook af en toe met een blue screen iemand een oplossing hiervoor? Hier de foutmelding :

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.2
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: d1
BCP1: 00000000
BCP2: 00000002
BCP3: 00000000
BCP4: 8ED348C4
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini071609-01.dmp
C:\Users\evse\AppData\Local\Temp\WER-91432-0.sysdata.xml
C:\Users\evse\AppData\Local\Temp\WER128.tmp.version.txt

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan