opeens geen supervisor meer??firewall is uitgeschakeld!

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjasnl

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Sinds , waarschijnlijk, twee dagen is mijn firewall uitgeschakeld. Ik kan m niet meer aanzetten omdat ik geen "supervisor" ben. Dit was ik waarschijnlijk tot deze tijd wel, want dit heb ik nog niet eerder gehad. Ik heb geen idee waar de fout zit, en hoe ik mij kan aanmelden als supervisor. Iemand handige suggesties??
Vriendelijke groeten Donja

Nou, als ik jou was zou ik maar gauw met alle mogelijkheden die je hebt de firewall uninstallen.
Gisteren had ik hetzelfde. Tijdens de installatie kreeg ik al een melding van fout met installeren.
Daarna had ik jouw probleem.
Het kan Norton zijn maar evengoed een trojan dus probeer die firewall te uninstallen. Als je geluk hebt kun je in Software je wachtwoord resetten maar ik ben bang van niet.
Ben je goed thuis in het register of heb je b.v. Jv16 Powertoys?
Ik heb de mappen weggegooid en ben vervolgens alle verkeerde registervermeldingen weg gaan gooien.
Na een poosje (wachtwoord zeker weg :) lukte het wel via Software)

Ik hoop dat jij meer geluk hebt ;)

Ohjee, nou nee ik ben niet thuis in de registers, en deistaleren lukt niet omdat ik dus niet die supervisor ben.
Hé wat vervelend, ik heb wel norton antivirusscan gedaan, die kon niks vinden, maar die herkent dit soort trojans niet zeker.
Weet je wel zeker dat dit een trojan is? hé get, ik baal hier wel van zeg!!!
Wat moet ik nu doen????
Groet Donja

Nee, dat zeg ik niet. Het KAN een trojan zijn maar als je lang wacht krijg je'm zeker :D
Download Jv16PowerTools.
Gooi die mappen weg (Prog. files -Norton mappen en Symantec. Prog. files staat onder Common files ook Symantec en onder documents en settings staat hij ook onder applicatie data) en dan met Powertools zoveel mogelijk wippen. Hij geeft heel veel met rood aan omdat het je firewall is maar ook die weg halen.
Leuk klusje voor de late avond ;)
Ik ben tot 02.30u op dus je hebt de tijd LOLHIER
Neem de freeware. Handig progje.

Laatst bewerkt:
Nou inderdaad leuk klusje, :confused: maar goed, ik ga nu dat programma downloaden, en aan het werk, zet de verbinding maar even uit, dus ik kom pas weer online als alles goed is. En aangezien ik een druk programma heb, kan het nog wel ff duren voor ik vertel of het goed is gekomen. Bedankt voor je hulp en tips.
Veel plezier vanavond nog.
Groeten Donja

Je hebt met Jv16 dacht ik altijd een backup. Kijk dat even na. Goed die regels bekijken en maak die kolommen iets smaller. Vaak zie je vooraan niets maar achteraan wel. Troostje, morgen heb je een lekkere frisse Norton Firewall ;)
Registry tool/tools/registry cleaner.
Laat je niet verleiden om alles te cleanen. Alleen wat je ziet van Norton en eventuele progjes die je hebt verwijderd dan gaat alles goed.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan