opeens geen verbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lamiwis

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2009
Ik heb sinds vrijdag plotseling geen verbinding meer met mijn draadloos netwerk. De computer met kabel doet het prima maar de 2 draadloze computers van de kinderen geven een rood schermpje. Alle computers draaien op windows xp. Heb het modem al gereset (netgearWGR614v6) maar dat hielp niet. Wat kan ik nog doen?

Hoi,

Wat gebeurd als je de beveiliging uit zet en dan verbinding probeert te maken?

Modag

Hoi,

Wat gebeurd als je de beveiliging uit zet en dan verbinding probeert te maken?

Modag

de firewall heb ik al uitgezet maar dat helpt niet ( of bedoel je dat niet?) Heb zojuist ook mijn 'oude'computer even aangesloten gehad waar het eerst ook op werkte maar ook daar bleven de schermpjes boven rood.

Hoi,

Ik bedoelde eigenlijk de beveiliging van wireless(WEP,WPA of WPA2) op je router. En dat je dan een nieuwe connectie maakt op de computers om te kijken of het dan wel werkt.

Modag

Hoi,

Ik bedoelde eigenlijk de beveiliging van wireless(WEP,WPA of WPA2) op je router. En dat je dan een nieuwe connectie maakt op de computers om te kijken of het dan wel werkt.

Modag

dat heb ik geprobeerd maar ook dat helpt niet. Zie de verbining ook niet staan in het rijtje van beschikbare netwerken.

Modag bedankt.

Bedankt voor het mee denken. Mijn modem bleek stuk te zijn. Heb een nieuwe en het loopt weer als een zonnetje:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan