opeens in icoontje in downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.

nikslukt

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2013
Berichten
17
Als ik bestanden download krijg ik over de originele icoon steeds een ander klein icoontje, weet iemand wat dat betekent? icontjes.jpg

Het gaat om die 2 poppetjes links onderin die aan het icoon ( in dit geval van open office) worden toegevoegd.
Ik heb dit sinds een paar dagen.
 
Die linkse betekent i.i.g dat je 'm gedeeld hebt.
 
Ik weet niet wat ik heb gedaan dat alles nu gedeeld wordt. Al mijn nieuwe downloads hebben dit icoon. Help, hoe maak ik dit ongedaan?
 
Probeer eens: open Verkenner en klik in de linker kolom op 'Downloads'. Klik nu met de linker muisknop op 'Downloads' en hou je muis op 'Delen met' en klik op 'Niemand.'

Dat staat nu dus uit.

Klik nu weer met de linker muisknop op 'Downloads' en klik op 'Eigenschappen'. Klik op het tabje beveiliging. Kun je daar een screenshot van maken?

Venga.
 
Het lukt niet.
Hij voegt dat icoontje ook toe als ik iets opneem met mijn geluidsrecorder, zag ik. Bij oude downloads of geluidsopnamen krijg ik maar 3 gebruikers te zien (als ik op rechtermuisknop druk, dan klik op eigenschappen, en vervolgens beveiliging) en bij de nieuwe downloads en geluidsopnamen staan er 4, daar staat ook de groep "gebruikers" bij. Als ik die verwijder dan is het icoontje weg. Maar hoe zorg ik nou dat de groep gebruikers niet standaard toegang heeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan