Opeens verscheidene foutmeldingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolf88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
3
Hoi
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe pc met vista erop.
Nu 2 weken later toen ik de pc opstartte kreeg ik een melding dat ie mom.implementation niet kon laden o.i.d. Toen heb ik op het internet gezocht naar een oplossing en volgens mij is dat probleem nu opgelost, maar er waren toen nog een aantal dingen niet in orde en die werken nu nog steeds niet...

Om een aantal dingen op te noemen: Mijn antivirus scanner (Antivir) werkte opeens niet meer, die gaf een foutmelding. Bij google desktop was de klok en weerbericht verdwenen.. probeerde ik er weer op te zetten, kreeg ik een melding dat ie de gadgets niet kon laden. Op msn (wlm), als ik op mijn postvak in wil gaan dan start ie explorer wel op maar laad ie de pagina niet. Ook heb ik shareaza en als ik dan een liedje wil afspelen zegt ie dat ie de mediaservices plugin niet kan starten en dat ik moet kijken of ik de benodigde mediacodecs en output drivers heb geinstalleerd.

Wat is er allemaal aan de hand? Ook heb ik vista ge-updated naar service pack 1, maar dat scheen ook niet te helpen.

Alvast bedankt
 
Dat zal ik proberen, maar heb gisteren al gescand met ad-aware en die vond niet veel.

In ieder geval doet mijn antivirus het weer, maar ik krijg die mom.implementation melding weer. Heeft iets te maken met Ati Catalyst Control Center denk ik... aangezien als ik die wil opstarten, zegt ie dat ie CLI.implementation niet kan laden... Heb gisteren het programma verwijdert en opnieuw ge-installeerd... dat scheen niet te hebben geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan