"Open in new window" werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nraats

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
In mijn IE 6.0 SP1 werkt het openen van sites in een nieuw scherm niet. Niet als ik via de rechtermuis kies voor "Open in new window" en niet als vie een website iets in een nieuw scherm moet worden geopend.
Ik heb al eens IE6.0 gedeinstalleerd naar 5.0 en ook opnieuw Windows geinstalleerd.

Help!!!!!

Welkom op Helpmij!

Waarom zet je je vraag in Microsoft Office?? Gaat toch over Internet Explorer?

Zal de mod vragen om hem te verplaatsen:)

PS wat gebeurt er als je rechtsklikt en je kiest voor "openen in een nieuw venster" ? Krijg je een foutmelding? Blijft de pagina blank of gebeurt er helemaal niets?

Aangezien je windows opnieuw hebt geinstalleerd lijkt het me een instelling.

Heb je wel de windows updates opgehaald?

Dit kun je ook nog controleren:
AANvinken in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd "Vensters opnieuw gebruiken om snelkoppelingen te activeren." en klik OK.

Laatst bewerkt:
Bij deze de vraag verplaatst naar de juiste sectie.

Ik heb de microsoft support links geporbeerd en wat .dll's opnieuw uitgevoerd. Helaas niets geholpen.
Onder opties/advanced had ik zelf al zitten spitten, dat staat allemaal juist ingesteld en veranderen helpt ook niet. Toch bedankt;)
Ik heb wel Norton internet Security geinstalleerd. Dit gebruik ik al langer maar ik heb het laatst opnieuw geinstalleerd. Of dat alleen samen viel met het begin van mijn probleem? Zou hier de oorzaak in kunnen zitten? Ik gebruik NIS 2001.

Nils

Het moet trouwens UITvinken zijn in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd "Vensters opnieuw gebruiken om snelkoppelingen te activeren." en klik OK ipv aanvinken zoals Tanja schrijft. :)

Sinds kort kreeg ik ook bij installeren van een programma de melding ïncompatibele versie van het RPC-STUB programma". Het installeren wordt vervolgens afgebroken. Bij zoeken op helpmij.nl naar een oplossing kwam ik tread http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=157032 tegen die hier ook last van had EN ook van openen van nieuwe IE schermen wat mislukte.
De oplossing op http://support.installshield.com/kb/view.asp?pcode=CLASS630PEE&articleid=Q105810 die stond vermeld op thread 157032 loste beide problemen in 1 x op.

Dank allemaal voor jullie hulp!!!!

Oeps foutje, de thread die mij hielp was 117012. Lekkur bezig :D

Cheers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan