Open laten staan inbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

horst928

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Weet iemand hoe ik mijn mail
dus mijn inbox (waar meerdere klanten in staan)
hoe ik deze open kan laten staan.

dus dat als ik naar mijn inbox ga niet elke keer op het plusje moet drukken om alles te openen.

Grt
Dick

Ik snap niet precies wat je nou wil eigenlijk en ik denk meer niet anders had je wellicht al antwoord gehad:(

Ik denk dat ie het volgende bedoeld:

Onder de map Inbox kan je submapjes maken, om deze te zien te krijgen dien je eerst op het +teken voor de map inbox te klikken om deze te expanden, de bedoeling is nu denk ik dat dit automatisch gebeurd bij het opstarten van outlook express.

Nou, als hij dat bedoeld dan denk ik dat hij pech heeft. OE opent altijd maar één map. Vind ik ook wel logisch.

Klopt GForze dat is wat ik bedoel

sorry dat ik het in een beetje onduidelijk heb uitgelegt.

en Raymond ik geloof niet dat ik pech heb want het heeft altijd zo gewerkt alleen heb ik een format gedaan
en nu krijg ik het niet meer terug.

Grt
Dick

Hm...raar hoor. Wat krijg je dan rechts te zien waar je berichten staan als alle mappen open zijn??

Links krijg ik al mijn mappen te zien en rechts krijg ik de map te zien waar ik op klik aan de linker kant !

Grt,

En al die mappen zijn open? Dus dat je alle berichten ziet? Ik ben hard voor je aan het zoeken hoe het voor elkaar te krijgen.

nu begrijp ik je niet helemaal meer !!

aan de linker kant staat mijn postvak in open
dus ik zie al mijn mappen met namen.

dus al er nu post voor bv pieterse is zie ik dat gelijk omdat er dan achter pieterse een 1 of 2 afhakelijk van het aantal berichten hij heeft gestuurt staat.

ik heb natuurlijk ingesteld dat als er post voor pieterse is dat hij dan ook gelijk in de map pieterse neer zet.

ik hoop dat je me snapt
grt

Okay, nu snap ik het helemaal. Zo heb ik het ook en dat werkt perfect.Ik ga eens kijken hoe ik het één en ander heb ingesteld. Je hoort nog.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan