Open Word documenten IN programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ultraware

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Hallo iedereen! Ik zit met een probleem. Ik wil een texteditor gaan maken in Visual Basic 2008 die ook Word ( 2007 ) documenten kan openen. Dus als ik klik op open in de menubalk van mijn programma, dat er een open dialog naar voren komt, en daar klik je op een word file, en die wordt dan geladen IN het programma. Dus niet extern. Het moet niet openen met Word zelf, maar met mijn programma. ( Niet dat als je gewoon op een icoontje klikt bijv op je desktop, dat mag gewoon met word ) maar als je in mijn programma zit, dat je kan klikken op openen, en dan de file selecteren.

Dit is voor mensen die Office niet willen download of kopen, omdat ze er te lui voor zijn, of omdat ze er het geld niet voor hebben :P

Alvast bedankt!
~UltraWare

dan moet je een script schrijven die het word bestand inleest (het is een zip) en dat vertaalt naar een beeld het is een openstandaard dus hoe alle tags werken kan je op internet lezen.

dan moet je een script schrijven die het word bestand inleest (het is een zip) en dat vertaalt naar een beeld het is een openstandaard dus hoe alle tags werken kan je op internet lezen.

Uhm, ok, maar waar kan ik een website vinden waar het op staat? Ik heb al veel gezocht op Google, Yahoo, enz. Maar geen goede resultaten...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan