• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

OPen worksheet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mukizi

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2006
Berichten
60
Beste Forumbewoners:thumb:

Op het 1e tabblad heb ik een soort van startpagina. Klik je op invoeren daggegevens, dan opent een inputformulier. nu heb ik ook een onderdeel toon detail informatie. met een klik hierop moet tabblad Tailnummer informatie worden geopend...
Hoe ziet deze macro eruit?

groetjes Mukizi
 
Op het 1e tabblad heb ik een soort van startpagina. Klik je op invoeren daggegevens, dan opent een inputformulier. nu heb ik ook een onderdeel toon detail informatie. met een klik hierop moet tabblad Tailnummer informatie worden geopend...
Hoe ziet deze macro eruit?

Dit lijkt wel een quiz-vraag!
Zonder aanvullende informatie is het ondoenlijk om een oplossing aan te dragen.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Hehe het is vandaag prijzenslag, dus raad het woord en win..............:confused:
Nee, maar goed ik zal het proberen te verduidelijk

Ik bevindt me in het startpagina tabbladf. Hierop heb ik een knop gemaakt "toon Tailnummerinformatie". Als hierop geklikt wordt moet tabblad Tailnummerinformatie geopend worden.....Weet niet hoe ik t anders moet uitleggen..(kan jammer genoeg geen ebstanden uploaden)

Was zelf een beetje in deze richting
Sub OpenTailnrInfo()
Application.Worksheet("Tailnummerinformatie").Show
End Sub

Maar dat werkt niet. (zal wel helemaal niet in de goede richting zijn:eek:

Als je hier niet mee verder kan Roncancio dan stuur ik je vanaaf wel t bestand op.

groetjes
Mukizi
 
Code:
Sub OpenTailnrInfo()
Worksheets("Tailnummerinformatie").Activate
End Sub

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
OOOhh ik zat er nog niet zo heel erg ver naast:)
Bedankt het werkt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan