openen afbeelding in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

maikel9

Meubilair
Lid geworden
4 mrt 2004
Berichten
5.174
hoi allemaal
even een vraagje...
hoe openen jullie een jpg bestand (afbeelding)?
als ik dubbelklik op de afbeelding opent vista de gehele fotogalerie.
nu druk ik op rechter muisknop>voorbeeld om alleen deze afbeelding te bekijken.
kan je niet instellen dat ik met dubbelklikken alleen de afbeelding open?
 
Als je in de verkenner op een .jpg dubbelklikt, dan opent Vista / XP / Win98 / ME / W2K alleen dát plaatje. Ik begrijp dus niet helemaal wáár jij "bent" als je dubbelklikt op een plaatje.
 
Laatst bewerkt:
map afbeeldingen dan dubbelklik ik op afbeelding en dan opent fotogalerie met al mijn afbeeldingen.
 
gewoon als ik in een map bijv map pasja 1 jpg afbeeding heb staan en die wil ik even zien bijv.dubbelklik erop wil ik alleen deze afbeelding zien ipv gelijk naar fotogalerie waar deze afbeelding niet bij.
 
Ja, ik snap dat je in een map zit, maar HOE kom je bij die map, waar staat die map?

Nog anders, je start je pc op en als het buroblad op je scherm staat, wat klik je dan wáár aan om bij die map te komen?
 
snelkoppeling mijn documenten>map maikel9>hier zit een afbeelding in dubbelklik ik dan opent fotogalerie met allerlei foto's die in mijn afbeeldingen staan.

Via verkenner navigeer ik naar map mijn afbeeldingen>hier klik ik op dan komt er rechts alle afbeeldingen (das normaal) dubbelklik ik nu op een afbeelding dan kom fotogalerie met de afbeeldingen weer dan dubbelklik ik weer op afbeelding dan krijg ik em alleen te zien.

kopieer eens een afbeelding van iets en zet het op buroblad en dan dubbelklik ik krijg dan fotogalerie met alle afbeeldingen maar deze staat er niet bij want die staat niet in map afbeeldingen maar alleen op het buroblad.

wat een verhaal maar vind dit echt gewoon raar.:D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb echt van alles geprobeerd, maar ik krijg jouw situatie niet gesimuleerd (anders dan eerst alle afbeeldingen met de muis selecteren)

Heb je de pc al eens opnieuw gestart?
 
Doe anders eens een screendumpje van het scherm wat je krijgt als je de eerste keer dubbelklikt op een .jpg. Ik ben benieuwd wat voor een scherm dat precies is dat je te zien krijgt.
 
ik heb dat altijd al, bij openen met heb ik foto gallerie gekozen kan ook paint maar anders niks.
ik dacht bij het begin al dat is omslachtig van vista.
dus als jij 1 foto op buroblad hebt staan en nergens anders en die open jij door dubbelklik dan krijg je die gelijk alleen?
 
Maak nu eerst eens een screendumpje van hetgeen jij op je scherm ziet als je 1x hebt gedubbelklikt. Dan weet ik tenminste precies wat je bedoelt met "gehele fotogalerie". Ik wil graag weten hóe Vista dat dan op je scherm presenteert, als ik dát weet, kunnen we misschien de oorzaak beter herleiden.
 
ja dat klopt,die hij geeft alle afbeeldingen uit de map mijn afbeeldingen maar daar staat die foto niet..die staat alleen op buroblad.
das raar toch.
 
Klik eens rechts op die foto op het buroblad en maak dan als je wil eens een screendumpje van het zich dán openende venstertje. Ik ben zéér benieuwd wat je daar bijv. bij het woord "doel" hebt staan.
 
Ik vergat wat (dacht dat je dat automatisch wel zou doen)

Ná die rechtse klik voor eigenschappen kiezen. Het venstertje dat dán verschijnt zou ik graag willen bekijken.
 
Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kan het je niet nadoen. Ik weet echt niet waar dat aan zou kunnen liggen.
 
als ik windows fotogalerie gebruik kan ik ook door al mijn foto's bladeren,
MAAR als ik het met quicktime picture open dan zie ik enkel de geselecteerde foto ;)
 
Laatst bewerkt:
las ik windows fotogalerie gebruik kan ik ook door al mijn foto's bladeren,
MAAR als ik het met quicktime picture open dan zie ik enkel de geselecteerde foto ;)


Dus jij hebt daar speciaal een ander picture proggie voor genomen?
maar was dat door hetzelfde probleem of ben ik nog de enigste met dit geouwe....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan