openen afbeelding in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus jij hebt daar speciaal een ander picture proggie voor genomen?
maar was dat door hetzelfde probleem of ben ik nog de enigste met dit geouwe....

Probleem.
Ik vind dat niet echt een probleem. Ik had eerder problemen met windows mediaplayer en daarom heb ik iTunes gedownload, en ik denk dat dat erbij zat.
Dus als je er echt vanaf wilt kan je dat ook downloaden.
 
tja ik noem het probleem maar kan ook gewoon rechtermuis en dan voorbeeld klikken dus zo'n probleem vind ik het niet.
maar ik ben niet zo dat ik gelijk een ander proggie download als alternatief zoek.
moet toch gewoon logisch werken denk ik.
 
Haal bij Standaardprogramma's even alle standaardinstellingen voor Windows Fotogalerie weg, start je pc opnieuw op en zet daarna alles weer aan. Wil wel eens helpen om de koppeling opnieuw te leggen.. ik had zoiets met m'n explorer, als ik op een map dubbelklikte opende hij Zoeken.. (Win XP).

Succes.
 
tja ik noem het probleem maar kan ook gewoon rechtermuis en dan voorbeeld klikken dus zo'n probleem vind ik het niet.
maar ik ben niet zo dat ik gelijk een ander proggie download als alternatief zoek.
moet toch gewoon logisch werken denk ik.

ja maar als je is googled naar wmp probleem, ga daar maar is tussen zoeken, en itunes is gwn schoner en gebruiksvriendelijker. Anders had ik ook nooit quicktimepicture gehad hoor ;)
 
stomme ding doet het nu goed..
na de tip standaard programma's te verwijderen wat me niet lukte klikte ik bij andere programma's weer op fotogalerie en nu met dubbelklikken opent alleen de foto..
bedankt voor de tip en allemaal bedankt voor het meedenken.

Wat het was denk ik,nu heb ik 2 fotogalerie staan in openen met...die ene koppeling is beschadigd en als ik die kies(de bovenste) komen alle afbeelding.
de onderste heb ik weer opnieuw aangekozen en dan opent de foto wel goed.
op de screen staat dan ook met vette letters voorbeeld bovenaan en bij die ander staat met vette letters openen.
de goede:
http://img256.imageshack.us/img256/4724/naamloosts7.jpg

de verkeerde:
http://img169.imageshack.us/img169/6518/naamloosty6.jpg

ik denk ik schrijf mijn bevindingen maar op voor anderen hiero die deze problemen hebben/krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Wat het was denk ik,nu heb ik 2 fotogalerie staan in openen met...die ene koppeling is beschadigd en als ik die kies(de bovenste) komen alle afbeelding.
de onderste heb ik weer opnieuw aangekozen en dan opent de foto wel goed.
op de screen staat dan ook met vette letters voorbeeld bovenaan en bij die ander staat met vette letters openen.

Dit probeerde ik ook te bereiken met Standaardprogramma's, maar het is je al gelukt dus mooi zo! :thumb:
 
Was de goede tip :thumb:
maar hoe verwijder jij die standaard programma's dan?Ik kan dat niet vinden.
dan kan ik die slechte eruit gooien.
 
Start -> Alle programma's -> Standaardprogramma's -> Standaardprogramma's instellen. Daar kan je eenvoudig de extensies aan programma's koppelen. Ga je naar "Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen" krijg je de "klassieke" instellingen zoals bij Windows XP, al lijkt het me niet dat je hier bij Vista iets kan verwijderen.. hmm.. Dan zal je in je register bij HKEY_CLASSES_ROOT moeten kijken, daar staan ze ook allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan