openen download programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

tesselaar

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2005
ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag maar als ik iets gedownload heb en ik moet het daarna openen dan vraagt ie normaal met welk programma hij dit moet doen maar nou hebben wij de vorige keer aangevinkt altijd dit programma gebruiken om te openen maar dit is niet het goede programma geweest hij staat nu op altijd openen met wizard internet..... dit is het verkeerde programma weet iemand hoe ik dit weer kan wijzigen?

Kan het niet weer met Rmuisknop>openen met en dan kiezen voor een ander programma.

nee dat is nou juist het probleem we hebben waarschijnlijk aangevinkt dit programma altijd gebruiken om te openen en heb geen idee hoe ik dit weer kan veranderen.

In een willekeurige map ga je naar extra>mapopties>bestandstypen. Daar kan je alle bestandstypen instellen. Zoek de extentie (.jpg, .rar, enz.) op. Kies de extentie waar het om gaat. Zoek die op en wijzig het programma waarmee het wordt geopend.

''Openen met...'' komt alleen niet terug door dit, maar het is wel een (tijdelijke) oplossing.

Laatst bewerkt:
Wat gebeurd er nu als je rechts klikt en openen met kiest?
Moet je toch zo kunnen veranderen lijkt me.
Ik zoek ff.

als ik een willekeurige map open zie ik geen extra

en maikel9 als ik dat doe staat er .........zip kan niet worden verwerkt door wizard internet verbinding

Welke windows heb je?

Bij windows XP: start-->configuratiescherm-->vormgeving en thema's-->mapopties-->bestandtype en dan de instructies uit mijn vorige bericht.

dan is het volgens mij: start>instellingen>configuratiescherm>mapopties. En dan de aanwijzingen uit mijn eerste bericht.

helaas maar ik kom geen mapopties tegen alleen internetopties en spelopties

Dat is raar. Normaal staan er daar heel wat meer bij zoals systeem, systeembeheer, internet opties enz.

er staat ook wel meer maar ik noemde nu alleen diegene met -opties erachter

Geplaatst door tesselaar
als ik een willekeurige map open zie ik geen extra

.........zip kan niet worden verwerkt door wizard internet verbinding

OH, heb je wel winzip op je pc geinstalleerd. Staat er dit icoontje bij je file die je wil openen. zie bijlage

Bijlagen

• screenhunter_019.jpg
    screenhunter_019.jpg
    1,8 KB · Weergaven: 131
Toch wil ik naar mapopties.
Dit is de laatste poging:
Ben je wel beheerder/administrator?

Als je wel beheerder/administrator bent weet ik het niet meer:confused:

bedankt voor de hulp ik heb het voor elkaar bestand aanklikken en gelijktijdig shift ingedrukt houden en toen kon ik weer openen met kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan