Openen IE lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter dRob
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dRob

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2001
Als ik op mijn balk druk op de snelkoppeling naar IE (versie 7.0.5730.13) dan opent IE zich wel maar met een melding als volgt:

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Als ik op meer informatie klik krijg ik het volgende:
Controle van HTTP, HTTPS en FTP
HTTP-, HTTPS- en FTP-verbindingsmogelijkheden

warn HTTP: fout 12029 tijdens verbinding maken met www.microsoft.com: A connection with the server could not be established
warn HTTPS: fout 12029 tijdens verbinding maken met www.microsoft.com: A connection with the server could not be established
warn FTP (passief): fout 12029 tijdens verbinding maken met ftp.microsoft.com: A connection with the server could not be established
warn HTTPS: fout 12029 tijdens verbinding maken met www.passport.net: A connection with the server could not be established
warn HTTP: fout 12029 tijdens verbinding maken met www.hotmail.com: A connection with the server could not be established
warn FTP (actief): fout 12029 tijdens verbinding maken met ftp.microsoft.com: A connection with the server could not be established
error Kan geen HTTP-verbinding maken.
error Kan geen HTTPS-verbinding maken.
error Kan geen FTP-verbinding maken.

Echter als ik op een link klik die ik per mail ontvangen heb opent zich wel de gevraagde pagina in IE en kan ik surfen.

Wie weet hoe ik dit kan voorkomen en, vooral, op kan lossen?

en als je bijv naar hotmail.com ga in een map, dus bijv . in deze computer , en daar in het adresbalk hotmail.com typt ?

Na enige tijd doet dat het wel, dus na meerdere pogingen. Maar da's omslachtig openen....

Nu kan ik alleen IE openen door op een (commerciele) link te klikken in een e mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan