Openen in met Opera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Wanneer ik een bestand ipv het eerst te downloaden, meteen wil openen, geeft Opera aan dat het niet bestaat. Wat kan ik hieraan doen?
 
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik doel dus dat wanneer je een link aanklinkt om iets te downloaden, je kunt kiezen voor verschillende opties., 'openen', 'opslaan', 'annuleren' en 'help'. Wanneer je kiest voor 'openen' wordt het bestand wel gedownload, maar in een temp-folder (doet IE in ieder geval). Maar wanneer je dat in Opera dat doet, krijg je meteen een foutmelding. Hij begint dus niet met downloaden ofzo.
 

Bijlagen

  • openenmetopera.jpg
    openenmetopera.jpg
    24 KB · Weergaven: 24
Hmm, helaas weten kennelijk weinig mensen wat hier de oplossing van is. Mocht hier over enige tijd toch iemand langskomen die het antwoord weet, zou ik het waarderen wanneer deze het hier post, ondanks het ´verloop´ van deze topic. Doe ik het voorlopig met gewoon downloaden en starten vanuit de downloadmanager (zoals ik overigens al een hele tijd doe dus echt hinderlijk is het niet, maar het zou wel makkelijk zijn wanneer ik de 'openen' knop naar behoren zou kunnen gebruiken).

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan