Openen ipv downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Van Haaren

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Berichten
202
Hi,

Sinds kort opent mijn Internet Explorer een bestand telkens meteen. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik weer dat schermpje krijg waarop je kan kiezen tussen openen of downloaden? (heb al bij internetopties gekeken, maar vind niets).

Groeten, Jan
 
Jan,

Klik bij Internet-opties op het tabbald Geavanceerd. Klik vervolgens op Standaardinstellingen herstellen.

Groeten,
 
Geplaatst door pete1800
Jan,

Klik bij Internet-opties op het tabbald Geavanceerd. Klik vervolgens op Standaardinstellingen herstellen.

Groeten,

Heb ik geprobeerd, maar werkt niet :(.
Bedankt :thumb:
 
Hoi,

Ik kwam deze vraag tegen met een zoekopdracht . Ik zit met hetzelfde probleem als Jan van Haaren.
Standaardinstellingen herstellen, werkt dus niet. Ook niet na opnieuw opstarten.

Het is mijn eigen schuld, ik heb zelf aangevinkt dat ik het zo wilde, maar ging er vanuit dat het alleen voor dat moment gold. Niet dus. (beetje dom)

Weet ook dat de optie ergens moet staan, dus wie oh wie helpt ons?

groetjes Di
 
Bennie,

Dank voor je snelle reactie, maar kom er helaas niet verder mee. Gebruik win xppro en dus IE 6.
Opties die weer gegeven worden bij probleem: Q177976 werken niet hier.

Groetjes Di
 
Hoi,

Heb zojuist maar systeemherstel gedaan en nu werkt het weer als vanouds. Het is probleem bij mij is opgelost, maar blijf toch met de vraag zitten. Moet toch ergens in of uit te schakelen zijn?

gr. Di
 
Ja, maar het zou toch volgens de Microsoft-manier moeten kunnen. Lees maar hier.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan