openen links

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmeeuwse

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Berichten
381
Hallo,
Sinds kort merk ik dat wanneer ik in IE 7 een link open
dit steeds gebeurt in een half venster.
Kan dit venster natuurlijk wel maximaliseren maar wanneer ik dan op sluiten klik [ in menu ] wordt een nieuwe link weer met een klein venster geopend.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat links weer in een gemaximaliseerd venster geopend worden ?

Jaap.
 
Hoi,

Wanneer je link in IE in een klein venstertje opent, trek het venster dan groter. Niet met de "maximaliseren-knop" rechtsboven, maar gewoon de hoeken beetpakken en groter slepen. Sluit nu je groter gemaakte venster af en klik nog een keer op een link. Deze zal nu openen in het formaat waarin je dat laatste venster hebt afgesloten.

Ik weet niet of dit "de" oplossing is maar bij mij werkt het in ieder geval...

Succes,

Pieter
 
Sleep het venster aan de randen naar zijn maximale grootte voordat je het sluit. De volgende keer zal het op dat formaat openen.
Of download IE New Window Maximizer, een programmaatje dat volkomen onmerkbaar in de achtergrond draait en ervoor zorgt dat AL je vensters altijd gemaximaliseerd openen - eventueel ook die van Outlook Express.

Guus.
 
Heb ik even geprobeerd en inderdaad openen de links nu groot maar wanneer ik IE afsluit en weer opnieuw opstart is het weer hetzelfde.
Jaap.
 
Geplaatst door jmeeuwse
Heb ik even geprobeerd en inderdaad openen de links nu groot maar wanneer ik IE afsluit en weer opnieuw opstart is het weer hetzelfde.
Klik. :)
Ik ergerde me ook altijd aan deze onhebbelijkheid van IE.
Met IE NWM ben je er voor eens en altijd vanaf.

Guus.
 
Even IE NWM geinstalleerd en ja hoor, perfect !

Bedankt voor de tip !

Jaap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan