"Openen met"

Status
Niet open voor verdere reacties.
In vogelvlucht bekeken, lijkt de moeite om uit te proberen MAAR ik vind dus "OPENEN MET" nergens meer...

Dit krijg ik wanneer ik rechts klik op een bestand, in dit geval een .pps:

Openen met.jpg

Maak eens een nieuw account aan met alle rechten want dit is een wel heel kort context menu.

Ik tracht te begrijpen welke richting je uit wil gaan. Wat zou ik moeten doen ?

Actueel (zoals eerder gemeld) heb ik op beide computers (die eenzelfde "openen met" probleem hebben) enkel een account als administrator zonder wachtwoord, gastaccount niet ingesteld.
Derde computer (van een vriend) met soortgelijk(e) probleem en gegevens.

Zoals ik al schreef is het makkelijkste om terug te gaan naar een systeemherstelpunt van het moment dat dit probleem nog niet speelde. Het register wordt dan teruggezet en updates en programma installaties van na die tijd ongedaan gemaakt.

Bij het toch willen repareren is het van belang om te weten dat problemen met rechten en toegang vaak niet optreden bij nieuw aangemaakte accounts. Probeer dat dus eens. Het gaat als volgt:

Ga naar Configuratiescherm en kies Gebruikersaccount en ouderlijk toezicht > Gebruikersaccount aanmaken > Windows gebruikersaccount aanmaken. Klik op gebruikersaccounts toevoegen en verwijderen. Accounts beheer wordt geopend. Klik op: Een nieuw account maken. Het moet een Administrators account worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan