openen van word in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

bokkie14

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2005
Berichten
88
als een een.doc bestand wil openen in vista dan gebeurt er helemaal niks.
Ik heb al aangeven dat een doc bestand altijd met word moet worden geopent maar er gebeurt helemaal niks

Weet iemand misschien hoe dit kan?
alvast bedankt.
Gr Joram
 
Probeer dit eens: klik met de rechtermuisknop op het .doc bestand, ga naar "Openen met" en zoek Word op. Wat gebeurt er dan?
 
Dan gebeurt er nog niks... de enige word die ik kan vinden heet trouwens winword

gr joram
 
als je Word opent, en het .doc probeert te openen via Bestand - Openen, wat voor melding krijg je dan?
 
dan doet tie het wel, maar dat is niet de manier zoals ik het zou willen
 
Als je kijkt bij Start - Configuratiescherm - Standaardprogramma's - Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen: staat daar Word aangegeven bij .doc?
 
Ik denk dat je ook naar .docx moet kijken en niet naar .doc, dat is het 2007 bestandstype.
 
Laatst bewerkt:
Als je kijkt bij Start - Configuratiescherm - Standaardprogramma's - Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen: staat daar Word aangegeven bij .doc?

Dan staat er.DOC
Als ik dan op ander programma druk en ik kies WINWORD dan komt Word nergens te verschijnen. er gebeurt helemaal niks op het moment dat ik WINWORD kies

Heel vreemd, Ik heb mezelf wel alle rechten toe verleent voor dit programma dus daar kan het ook niet aan liggen.

gr Joram
 
Winword is hetzelfde als Word. Het werkt blijkbaar niet helemaal goed onder Vista. Opnieuw installeren heb je al geprobeerd. Misschien helpt het om Microsoft updates te installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan