openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

saskia

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
hoi
ik heb een beetje een vreemd probleem.
de afgelopen dagen kan ik een aantal bestanden niet meer openen, dat variieerd van bv. outlook express( ik klik hem aan het zandlopertje verschijnt, verdwijnt weer en vervolgens noppes) de ene keer doet ie het wel en dan weer niet. verder heb ik een paar installatie programma's gedownload free en share ware van de officiele sites, maar als ik die probeer te installeren ( openen) dan , je begrijpt het al, noppes. heb mijn schijf al opgeruimd, gedefragmenteerd, op virussen en trojans gescand, mijn firewall is prima er is voldoende geheugen (512 mb) heb een 1,4 ghz processor en draai onder xp, mijncpu usage is prima (meestal rond 14 % met af en toe een uitschieter naar boven) ik kan maar niet ontdekken wat het probleem is en het systeem draait ook bij tijd en wijlen zeer traag. heb ook problemen met afspelen van films, ( lees daarover in multimedia-divx) hoop dat iemand weet wat er aan de hand is.
saskia

mijncpu usage is prima (meestal rond 14 % met af en toe een uitschieter naar boven)

Ik zit rond de 0% met een uitschieter naar 3.
Maar wat draait er allemaal mee dan?
---
Heb je dit probleem ook in veilige modus?

er draait nogal wat mee (kazaa, speed up, spyblocker, norton antivirus, emailchecker,) volgens mijn taskmanager trouwens alleen maar kazaa en spyblocker, maar wel 33 processes) vooral kazaa vergt nog al wat, maar dat gebruik ik al een hele tijd en dit p[robleem heb ik pas sinds een paar dagen.
hoop dat je kan helpen.

kazaalite, ik weet het niet ga ik morgen even uitproberen, hoe kom ik daar ook al weer in(veilige modus) was het niet F8 ofzo? ga nu in ieder geval mijn bedje in. morgen weer verder prutsen.
saskia

Hoi, mischien helpt het als je je temp. internetfiles verwijderd.

en ik heb ook wel eens gehoord dat als je postvak in erg vol staat dat dit ook problemen kan geven, met het openen van outlook express.

suc6

Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan