openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.vanherk1

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
hoi helpmijers,

heb jullie hulp WEER !nodig.

ik zit met het probleem , dat als ik startpagina aanklik dat de links niet meer werken. als ik op een link klik dan gaat er wel een window open, maar er gebeurd verder niks, hoelang ik ook wacht, ook als ik mijn internet security uitschakel gebeurt er niks.
ook als ik in mijn e-mail een link aan klik dan krijg ik wel een nieuw window maar verder niks

het gekke is , is dat als ik helpmij aanklik dat dan wel alles werkt, anders kon ik dit niet schrijven.

ra ra ra , wie o wie.

ha die pieter

mispoes voor mij, als ik op die link klik, dan gaat er wel een venster open en that's it , die link opend zich niet.

bertus

Rechtsklik op de link, kies snelkoppeling kopieren en plak hem naar de adresbalk.

Als je weer spyware op die bak hebt staan, begin ik erover te denken om lichtelijk onpasselijk te worden. ;)

Groetjes,

Pieter

nee pieter,
geen spyware in mijn trommel, heb hem gescand met adware en spybot, zit niks in zeggen ze allebei.
wordt zelf gefeliciteerd,
kijk , is dat niks??

bert

ben ik weer.

heb op bovenstaande link gekeken pietert,
en daar staat iets over een urlmon .dll.{? ???}
moet ik die ook een hebben??
wat al ik bij uitvoeren die dll naam intik en oke aan klik dan hoor ik "boing" kan niks vinden staat er dan.

bert

Hoi Bertus,

Heb je een Windows CD ?

Zo ja: Start > Uitvoeren > sfc /scannow > OK
LET OP de spatie achter sfc!!

Al je belangrijke Windows bestanden worden dan gecontroleerd op aanwezigheid en eventuele beschadigingen. Ken ff dure. :)

Groetjes,

Pieter

"" GOED NIEUWS ""GOED NIEUWS"

"" HET WERKT WEER" " HET WERKT WEER"

heb al die dlls geprobeerd, een werkt er niet
enwel, regsvr 32 oleaut.32.dll

de rest wel!
opnieuw gestart , en hopla hij doet het weer, mijn trommel rammelt weer.

maar die truk van jou probeer ik ook nog uit.
en ja ik heb een windows cd.

was de eerste keer de spatie vergeten, tja ik wordt ook ouder {maar dat zou je niet zeggen hoor, haha}

bedankt "ALWEER" pietert, hoe flikken jullie dat??
zit zeker de hele dag met je bol in die trommel zeker, saai hoor je moet ook eens op stap gaan, weet wel leuke plekjes, dus als je mijn hulp eens nodig hebt, dan vraag het maar gerust, kan ik toch iets terug doen.

groetjes bertus, ole aut

Elk zijn hobby, Bertus. ;)

Top dat je weer normaal kunt surfen. :thumb:

Groetjes,

Pieter

klopt elk zijn hobby.

moet eens raden wat de mijne is!

pietert bedankt.

hij pruttelt weer als te natte kroketten in te heet vet.

bertus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan