openGL NVIDIA RIVA TBT 2/ TNT 2 PRO

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans164

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2008
Berichten
101
Hallo,

Ik heb deze videokaart in m'n PC zitten : Nvidia Riva TNT 2/ TNT 2 pro
Nu zou ik graag willen weten of deze videokaart ook openGL ondersteunt, dat heb ik namelijk nodig voor een spel, Ik weet dat het niet zo'n goede video-kaart is. dus het kan best dat het niet kan, ik heb zelf al gezocht, maar niets passends kunnen vinden, Dus als je ook een link kunt geven voor het downloaden van de drivers zou dat prachtig zijn.

MVG Frans
 
Kon het zo 1, 2, 3 niet vinden en was ook benieuwd naar het antwoord, ook weer wat geleerd!
 
Ik heb die kaart ook in mijn pc gehad, toen mijn originele was overleden (zie nieuwsbrief maand 12 2007).

Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet gedacht had dat het ding ook OpenGL ondersteunde!

<<Diepe buiging richting dit apparaat, dat ik toch met veel plezier heb vervangen door een Ati Radeon X 1650>>

Tijs.
 
Bedankt voor de reactie,, maar nog even een vraag :

Er staat bij die site van speecificaties van die video-kaart dit :

# Direct3D/OpenGL API Support
# OpenGL ICD for Windows 9x, NT 3.5x, NT 4.0, and Windows 2000

Betekent dat dat Win. XP niet ondersteunt word met beschikbare software. of heeft dat misschein te maken te maken met dat "ICD" wat in de tweede regel van het bovenstaande staat?
 
Het heeft er waarschijnlijk meer mee te maken dat het een artikel uit 1999 is, toen wist men nog niet van het bestaan van XP.
 
Hallo,,,

Ik heb de driver gedownload, maar nu krijg ik dit :

Het Nvidia instalatie programma kon geen stuurprogramma's vinden die compitabel zijn met uw, hardware, de wizard word nu afgesloten, Ik ben nu een andere driver aan het downloaden, maar ik denk dat die ook het zelfde geeft ( ervaring :S )
 
Ik heb het OMEGA driver set geïnstaleerd, maar openGL doet het nog steeds niet.
 
Ik heb het al;d Ik heb eerst het omega driver set geïnstaleerd ( daar zaten stuurprogramma's bij in ) en toen de Nvidia driver eroverheen geïnstaleerd, en dat heeft blijkbaar geholpen;)
bedankt voor de reacties!!

MVG
 
Mooi dat het nu werkt! :thumb:

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan