Openingsscherm IE kleiner dan gewenst

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Elke keer als ik Internet Explorer (6) open, is het beginscherm net niet schermvullend. Dat is gekomen toen ik een keer de blauwe balk beneden (Windows XP), met de openstaande programma's en de snelstartbalk etc., wat omhooggetrokken had. Erna weer naar beneden gedaan, maar IE schijnt dat niet door te hebben. Hoe krijg ik die IE-beginschermen weer beeldvullend?

Bedankt alvast voor je antwoord,

Ingmar

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Wow Gezina ... het werkt, prachtig! Ik heb geloof ik ooit deze vraag eens eerder gesteld, en toen was het antwoord ± er valt geen staat op te maken en er valt niets aan te doen. Hier ben ik erg blij mee.

Dag,

Ingmar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan