OpenOffice 2.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Ik gebruik regelmatig OpenOffice naast Microsoft Office. Ik heb op mijn PC OpenOffice 2.0. Ik wil nu versie 2.3 installeren. Moet ik eerst mijn versie 2.0 verwijderen alvorens 2.3 te installeren of wordt deze nieuwe versie over de oude geïnstalleerd?
 
In principe kunnen dit soort 'sub versies' (van 2.0 naar 2.3) gewoon over de oude versie heen worden geinstalleerd...
 
Ik heb OpenOffice 2.3 geïnstalleerd zonder 2.0 te verwijderen. Ik vertrouwde achteraf de zaak niet omdat alleen de 2.0 op mijn softwarelijst vermeld stond (configuratiescherm - software) en niet versie 2.3. Ik heb dan alles verwijderd en versie 2.3 opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt zonder problemen. Maar wat stel ik vast? In mijn map Program Files (via de verkenner) staan nu OpenOffice 2.0 en OpenOffice 2.3 broederlijk onder elkaar. Hoe verwijder ik nu OpenOffice 2.0 uit mijn Program Files? Aanklikken en "verwijderen"? Blijkbaar is dat niet goed? Of moet ik dat laten staan?
 
Je kan alles deinstalleren (soms staat er ook een uninstall icoontje in de installatiefolder), waarna alle bestanden weg moeten zijn. Is dat niet zo dan kun je dat handmatig alsnog doen. Gewoon verwijderen van de folders van OpenOffice onder Program Files. Soms staat er nog enkele bestanden met bijvoorbeeld voorkeurinstellingen of spellingstoevoegingen, etc.

Als alles weg is, zou je opnieuw OpenOffice 2.3 kunnen installeren.
 
Danke, Etri, voor de reactie. Het is gelukt. Heb onder "Program Files" OpenOffice 2.0 verwijderd en de reeds geïnstalleerde versie 2.3 blijft werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan