opera en automatisch verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

hwanders

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2002
Ik heb opera geïnstalleerd, maar als ik het programma opstart maakt hij niet automatisch verbinding. Dat gebeurt bij internet explorer en mozilla bv. wel. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Bij voorbaat dank

Henk Wanders

Moeilijke vraag, met automatisch verbinding maken, bedoel je dat Opera niet automatisch de startpagina opent en laad of moet je eerst nog andere handelingen verrichten om verbinding te maken? Ik gebruik Opera al jaren zonder problemen (inbel, adsl usb-modem en nu adsl modem-router, achter een netwerk met meerde pc's). Zit je misschien achter een firewall?

Bedankt voor de snelle reactie. Ik bedoel dat als ik opera opstart ik handmatig ook nog eens via de dialer de verbinding tot stand moet brengen. Ik heb daarvoor een snelkoppeling gemaakt op het bureaublad, maar het is weer een extra handeling dat met i.e. automatisch gaat.

Ik geloof dat ik ook wel eens zoiets heb meegemaakt, probeer eens in configuratiescherm>internet opties met je verbindingen te spelen, volgens mij ligt het daar aan (altijd mijn standaard verbinding kiezen???).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan