Opera geen geschikt medium in station \Device\Harddisk4\DR4

Status
Niet open voor verdere reacties.

andriesf

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
hey allemaal,

Ik krijg sinds kort (sinds wanneer weet ik niet meer precies) in de browser opera steeds wanneer ik hem opstart de melding:
Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station \Device\Harddisk4\DR4
Is hier misschien iemand die weet wat dit probleem inhoudt, en misschien weet hoe ik dit kan oplossen?

Andriesf

hey allemaal,

Ik krijg sinds kort (sinds wanneer weet ik niet meer precies) in de browser opera steeds wanneer ik hem opstart de melding:
Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station \Device\Harddisk4\DR4
Is hier misschien iemand die weet wat dit probleem inhoudt, en misschien weet hoe ik dit kan oplossen?

Andriesf

ziet er naaruit dat deze zoekt naar iets dat opera ooit wou openen of nodig heeft.
herinstalleer opera en verwijder ook de sleutels na de installatie voor je een nieuwe instal doet.

Wat je ook kunt doen is het operaprefs.ini bestand verwijderen, daarin worden alle instellingen opgeslagen. De locatie van het bestand kun je vinden via opera:about
(ik neem even aan dat je de nieuwste versie hebt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan