Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Sidi
Yep, je hebt alleen een bannertje met reclame in de rechterbovenhoek. Die zie ik al niet eens meer. Dat bannertje kun je wegkrijgen door Opera te kopen. Kost, meen ik € 34,=.
Probeer het gewoon. Het is even wennen maar daarna wil je niks anders meer. Gewoon een superbrowser.
Geplaatst door Sidi
Klopt, het zou ook wel al te ideaal zijn als tabbed browsing niet meer geheugen zou vragen dan elke keer een nieuw venster (Zullen we dit dan maar windowed browsing noemen??) en daar komt nog eens bij dat Opera een ingebouwde mailclient heeft die ook het nodige van het geheugen zal vragen. Overigens heb ik gisteren zeer intensief zitten browsen en mailen met (erg) veel openstaande vensters en images en op zeker moment kwam ik op 71 MB uit. Dus een keer zoveel als in een eerder antwoord van mij maar nog steeds duidelijk minder dan die 150 MB van topicstarter.
Geplaatst door Dolfhin
Bedankt voor het kliken op de link![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.